خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اتلتیکومادرید
اتحاد اتلتیکومادرید
19
3,030

اتلتیکو در پی مهاجم سابق رئال برای جایگزینی مانژوکیچ

اتلتیکو در پی مهاجم سابق رئال برای جایگزینی مانژوکیچ
به گزارش ورزش 11، انتشار اخباری مبنی بر بروز اختلافات گسترده میان گونزالو ایگواین و باشگاه ناپولی، مشریان این مهاجم آرژانتینی به خصوص اتلتیکومادرید را به حالت آماده‌باش درآورده است.

ایگواین در جریان بازی شنبه شب تیمش در خانه یوونتوس در هفته ماقبل پایانی سری A، بین دو نیمه تعویض شد و این در حالی است که برخی از رسانه‌های ایتالیایی فاش کرده‌اند این مهاجم ملی‌پوش برخلاف ادعای باشگاه ناپولی به دلیل مصدومیت از میدان خارج نشده است.

بسیاری از رسانه‌ها اخراج رافائل بنیتس سرمربی ناپولی را که در این فصل بعید است سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را کسب کند، پیش بینی کرده‌اند و ظاهراً این وضعیت سبب نارضایتی ایگواین شده است.

در همین حال طبق اعلام شبکه اسکای اسپورت ایتالیا، اتلتیکومادرید از این وضعیت مطلع است و در کمین نشسته تا به محض اعلام آمادگی ناپولی نسبت به فروش ایگواین برای خرید او دست به کار شود. ایگواین گزینه اول دیه‌گو سیمئونه سرمربی آرژانتینی روخی‌بلانکو برای جانشینی ماریو ماندزوکیچی است که احتمالاً اتلتیکومادرید را ترک خواهد کرد.

علاوه بر اتلتیکومادرید از تیم‌های آرسنال و لیورپول نیز به عنوان مشتریان ایگواین یاد می‌شود، مهاجمی که در ماه‌های آخر بسیار زودرنج نشان داده و با هو شدن و فریاد زدن بر سر هم‌تیمی‌هایش در زمین بازی نشان داده که به هیچ عنوان وضعیت جالبی در سن‌پائولو ندارد.

برچسب‌ها: اتلتیکو هیگوآین

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

19 0

329 شهر لاهیجان1394/03/05

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi