خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,148

در برنامه نود چه رخ داد!

در برنامه نود چه رخ داد!
برنامه دوشنبه شب نود با مرور اتفاقات هشتادمین دربی تیم های استقلال و پرسپولیس آغاز شد. صحنه درگیری سوشا مکانی و حنیف عمران زاده و اظهارنظرهای دو بازیکن و ابراز ناراحتی آرش برهانی از نیمکت نشینی اش در دربی بخش های مهم این آیتم بود.

سکوت برهانی شکسته نشد
آرش برهانی که در هفته‌های پایانی کمتر از سوی امیر قلعه‌نویی در ترکیب استقلال قرار می گرفت و بیشتر به عنوان یک بازیکن نیمکت نشین وارد زمین نشد، از اینکه در دیدار با پرسپولیس فرصت حضور در میدان را پیدا نکرد ناراحت بود اما اظهار نظر خاصی در این مورد نکرد. وی گفت که هواداران دلیل این نیمکت نشینی را می دانند.

یک پنالتی استقلال گرفته نشد
در بخش آنالیز داوری دیدار تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس محمد فنایی کارشناس داوری اعلام کرد که یک پنالتی به سود استقلال اعلام نشد. فنایی درخصوص داوری حق وردی در دربی هشتادم گفت: سرنگونی عالیشاه موقع پریدن برای ضربه سر در نیمه اول عادی بود و پنالتی رخ نداد.

وی افزود: سرنگونی امید ابراهیمی قطعا پنالتی بود و اومانیا بالای پای او را زد. در دقیقه ۲۳ آفساید استقلال به اشتباه اعلام شد.

فنایی گفت: در صحنه خروج طالب لو از دروازه توپ را زد و برخورد پس از آن با پای عالیشاه طبیعی بود. در ادامه آفساید برزای اعلام شد که درست بود.

وی در پایان درباره سرنگونی مهدی طارمی در نیمه دوم در محوطه جریمه استقلال گفت مبارزه دو بازیکن بر سر توپ بود و خطایی رخ نداد اما چون برخورد داشت کارت زرد به طارمی اشتباه بود.

گل محمدی بهترین مربی فصل شد
سوال نظرسنجی این برنامه هم انتخاب بهترین مربی فصل چهاردهم لیگ برتر اختصاص داشت که بینندگان باید از بین یحیی گل محمدی، علیرضا منصوریان، حسین فرکی، دراگان اسکوچیچ و تونی الیویرا یکی را به عنوان بهترین مربی انتخاب کنند که یحیی گل محمدی این عنوان را به خود اختصاص داد و بهترین مربی لیگ شد.

فرکی از سپاهان دفاع کرد
حسین فرکی سرمربی تیم فوتبال سپاهان که تیمش را قهرمان چهاردهمین دوره رقابت های لیگ برتر کرده بود مهمان حضوری این برنامه بود و در اظهاراتش از این تیم دفاع و از مسئولان خواست قهرمانی سپاهان را زیر سوال نبرند و به جای این کارها بروند دقایق پایانی بازی تراکتورسازی را مرور کنند تا متوجه شوند چه اتفاقاتی در این بازی رخ داده است.

فرکی در مورد تمدید قراردادش با سپاهان گفت: برای مدت یک فصل و نیم قرارداد بسته‌ام اما برای تمدید قرارداد از سپاهانی‌ها فرصت خواستم تا فکر کنم البته در مواردی هم باید با هم توافق کنیم تا کارم را در سپاهان ادامه دهم.

پخش تصویر فردی که دو بر دو را اعلام کرد
بررسی اتفاقات هفته سی ام رقابت های لیگ برتر از بخش های دیگر این برنامه بود. در یکی از آیتم ها عنوان شد امیر قلعه نویی پس از ۴۴ سال سال رکوردار تنها مربی استقلال را به خود اختصاص داد که هم دربی رفت و هم برگشت را به پرسپولیس واگذار کرده است.

پخش اتفاقات دیدار تیم های سپاهان با سایپا و تراکتورسازی و نفت جذابترین بخش این برنامه بود. در یکی از صحنه هایی که پخش شد فردی که مشخص نبود چه سمتی دارد پشت دروازه به سمت دوربین آمد و با تاکید اعلام کرد بازی اصفهان دو بر دو است. با این حال مشخص نشد که این فرد چه کسی بود و آیا او همان فرد ناشناس این اتفاقات است؟

بعد از این غلامرضا بهروان، اسماعیل جبارزاده استاندار آذربایجان شرقی، شروین اسبقیان و منصور قنبرزاده نیز روی خط آمدند و در مورد اتفاقات ورزشگاه یادگار امام تبریز اظهار نظر کردند.

بررسی سایر دیدارهای هفته پایانی چهاردهمین دوره رقابت های لیگ برتر نیز بخش پایانی برنامه این هفته نود را تشکیل داد. برنامه ای که در پایان نظرسنجی آن یحیی گل محمدی به عنوان بهترین مربی فصل انتخاب شد.

برچسب‌ها: نود تبریز حسین فرکی فردوسی پور استقلال پرسپولیس سوشا مکانی امیر قلعه‌نویی تراکتور

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

42 4

2,202 آقام علی کریمی1394/02/29

رئال بلدیزر: بابا فنایی خطای واضح را دایپ می دونه .دیشب مردم دیدند که چطور قضاوت کرد فنایی خوبه داوری نمیکنه

29 ارديبهشت (17:57)


پرسپولیس2709: کار به داور ندارم این اقا قشنگ به نفع استقلال داوری کرد

29 ارديبهشت (11:59)


29 ارديبهشت (11:12)


پپه رونی: وقتی میرن کارشناس داوری از خود فدراسیون برمیدارن میارن خب معلومه اونام از داوراشون حمایت میکنن

29 ارديبهشت (10:06)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi