خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,185

پرسپولیس به الهلال و ایران به عربستان رسید

پرسپولیس به الهلال و ایران به عربستان رسید
پرسپولیس با 12 امتیاز صعود خود به دور دوم را قطعی کرد تا در مرحله پلی آف مقابل الهلال عربستان قرار بگیرد.
، برانکو ایوانکوویچ بعد از برتری در لیگ برتر این بار در آسیا هم موفق شد سه امتیاز کسب کند و به همراه تیمش به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا گام بگذارد.

داور: یاماموتو یودای
استادیوم آزادی تماشاگر: 100هزار نفر

پرسپولیس:
سوشا مکانی، علیرضا نورمحمدی، مایکل اومانیا، حمید علی عسگری، بابک حاتمی، مهرداد کفشگری، احمد نوراللهی، محمد نوری، فرناندو گابریل، امید عالیشاه و مهدی طارمی
سرمربی: برانکو ایوانکوویچ

بنیادکار ازبکستان:
تورایف، شوراخمدف، فیلیپوسیان، میلوسویچ، کومیلف، رشیدف، سمیر بکریچ، ابروخیموف، زواقی، شومورودف و خامادوف
سرمربی: سرگئی لوشان

شرح گل:
پرسپولیس یک بنیادکار صفر( دقیقه 48، محمد نوری): کاپیتان پرسپولیس موفق شد ضربه پنالتی اش را تبدیل به گل کند و تیمش را با یک گل از بنیادکار پیش بیندازد. نوری ضربه اش را برخلاف حرکت دروازه بان به وسط دروازه نواخت.
پرسپولیس یک بنیادکار یک ( دقیقه 61، سردار رشیدف): بهترین بازیکن بنیادکار با فرار از پشت مدافعان پرسپولیس صاحب فرصت شد و در حالی که سوشا از دروازه اش بیرون آمده بود با ضربه ای چیپ دیدنی دروازه پرسپولیس را گشود.
پرسپولیس دو بنیادکار یک: هنوز دقایقی از حضور هادی نوروزی در ترکیب این تیم نگذشته بود که این بازیکن موفق شد با ارسال زیبا مدافع بنیادکار را به اشتباه بیندازد و دروازه بنیادکار بار دیگر باز شود.
پرسپولیس با برتری برابر بنیادکار به مرحله بعدی لیگ قهرمانان صعود کرد. این تیم که با توجه به شکست النصر در خانه برابر لخویا نیز صعودش قطعی شده بود موفق شد با گل های نوری و گل به خودی مدافع حریف با نتیجه دو بر یک به پیروزی برسد و در یک شانزدهم نهایی باید با الهلال دو دیدار سخت و نفسگیر را دنبال کند.
پرسپولیس موفق شد در همان دقایق ابتدایی روی حرکت طارمی و خطای پنالتی روی او توسط نوری به گل برسد اما رشیدف خیلی زود این گل را جبران کرد.
در نهایت و در حالی که هواداران پرسپولیس در یک شب به یادماندنی دیگر سکوها را قرمز کرده بودند و برای پیروزی در این بازی بی تابی می کردند این هادی نوروزی تازه نفس بود که موفق شد با ارسالی زیبا و

برچسب‌ها: پرسپولیس الهال ایران عربستان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

602 سینا 701394/02/16

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi