خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,120

کاسیاس: از رئال نمی روم حتی اگر شماره یک نباشم

کاسیاس: از رئال نمی روم حتی اگر شماره یک نباشم
ایکر کاسیاس دروازه بان کهنه کار رئال مادرید گفت این تیم را ترک نخواهد کرد حتی اگر وی سنگربان شماره یک کهکشانی ها نباشد.
به گزارش پایگاه اینترنتی گل ، قرارداد کاسیاس که همه دوران فوتبال حرفه ای خود را در سانتیاگو برنابئو گذرانده است ، دو سال دیگر به پایان می رسد.
با این حال این دروازه بان کهنه کار اسپانیایی در یک سال اخیر عملکرد قابل توجهی نداشته و به همین سبب در خصوص تمایل رئالی ها برای جذب داوید دخیا دروازه بان منچستریونایتد ، شایعاتی شنیده می شود.
این در حالی است که کاسیاس تاکید دارد قصد ندارد از جمع کهکشانی ها جدا شود و از اینکه نفر اول دروازه رئال مادرید نباشد شرمگین نخواهد شد.
ایکر کاسیاس در این باره خاطر نشان کرد : «من امیدوار هستم که تا پایان قراردادم بمانم و تعهداتی که امضاء شده است باید تا پایان پابرجا بماند».
سنگربان رئال مادرید گفت : «اکنون من در سنی هستم که همه چیز را به شکلی متفاوت می بینم ، بنابراین اگر در ترکیب ثابت هم نباشم ، به جوان ترها متعهد هستم. چرا اگر دروازه بان ثابت نباشم ، در رئال مادرید نمانم».
کاسیاس در حال حاضر به همراه دیگر شاگردان آنچلوتی در تلاش است نخستین تیمی باشند که از عنوان قهرمانی خود در لیگ قهرمانان اروپا دفاع می کند.
وی در خصوص این که ترجیح می دهد از بین تیم های بایرن مونیخ ، یوونتوس و بارسلونا چه تیمی رقیب رئال مادرید در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان شود ضمن اشاره به اینکه تفاوت زیادی میان این تیم ها وجود ندارد اظهار داشت : «ما داریم در مورد چهار تیم خیلی خوب صحبت می کنیم ، چهار قهرمان اروپا. نیمه نهایی زیبا و هیجان انگیزی را در پیش رو داریم».

برچسب‌ها: کاسیاس رئال مادرید

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

4 0

405 ستارگان ایزانی1394/02/03

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi