خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار تراکتورسازی
اتحاد تراکتورسازی
5
21,561

سرمربی تراکتورسازان در کنار مورینیو جزو 6 مربی موفق پرتغال

سرمربی تراکتورسازان در کنار مورینیو جزو 6 مربی موفق پرتغال
روزنامه آبولا پرتغال با انتشار مطلبی به معرفی مربیان موفق پرتغالی شاغل در لیگ‌های جهان پرداخته است که سرمربی تراکتورسازان نیز در کنار مورینیو و ویلاش بوآش در این فهرست حضور دارد.
سرویس ورزشی آناج: روزنامه آبولا چاپ لیسبون در یکی از شماره‌های اخیر خود با کار کردن مطلبی با عنوان "MADE IN PORTUGAL: محصول پرتغال" به معرفی مربیان پرتغالی موفق شاغل در لیگ های فوتبال جهان پرداخته است و با چاپ عکسی از تونی اولیویرا در کنار ژوره موینیو سرمربی تیم چلسی انگلیس و ویلاش بوآش سرمربی تیم زنیت سن پترزبورگ روسیه، سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی را جزو 6 مربی موفق پرتغالی در فصل جاری معرفی می‌کند.
در مطلب این روزنامه آمده است که ژوزه موینیو به همراه چلسی فاصله زیادی با دیگر رقیبان لیگ برتر ایجاد کرده است و به احتمال فراوان عنوان قهرمانی لیگ جزیره را برای چلسی به ارمغان خواهد آورد. تونی اولیویرا نیز با تراکتورسازی در 6 بازی موفق به کسب 5 پیروزی شده و این تیم را در فاصله 4 هفته تا پایان رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران در آستانه قهرمانی قرار داده است. این روزنامه به دیدارهای آینده تراکتورسازی اشاره کرده و با توجه به مصاف خانگی تراکتورسازی در هفته پایانی مقابل رقیبش نفت تهران شانس تراکتورسازی را برای فتح جام لیگ برتر بسیار بالا دانست.
آندره ویلاش بوآش دیگر مربی موفق این فصل پرتغال در لیگ های جهان است وی با تیم زنیت روسیه وضعیت بسیار خوبی در لیگ این کشور دارد و با فاصله 8 امتیازی با تیم دوم اف سی کراسنودار که شگفتی ساز این فصل لیگ روسیه بوده است توانسته است در فاصله 7 هفته مانده به پایان لیگ حاشیه امنیت خوبی برای تیمش ایجاد کند.
همچنین ویتور پریرا سرمربی تیم المپیاکوس یونان، پائولو سوسا سرمربی تیم بازل سوئیس و مانوئل خسوالدو فریرا سرمربی تیم الزمالک مصر دیگر مربیان موفق پرتغالی هستند که تیم‌هایشان به ترتیب در صدر لیگ‌های یونان، سوئیس و مصر قرار دارند. تصویر این 3 مربی در طرف دیگر این مطلب منتشر شده است.

برچسب‌ها: تونی سرمربی مورینیو آبولا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

116 8

1,594 رئال ابوریحان1394/01/30

31 فروردين (13:50)


لاهیجان سبز 2: تونی عشقه

31 فروردين (09:04)


عجبشیر: یاشا تونی

31 فروردين (00:27)


منتخب: آذربایجان واراولسون ایستمین کور اولسون . یاشاسن تراختور

30 فروردين (23:21)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi