خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بایرن مونیخ
اتحاد بایرن مونیخ
6
16,275

نظر باواریاییها پس از شکست برابر پورتو

نظر باواریاییها پس از شکست برابر پورتو
تیم فوتبال بایرن مونیخ دیشب در دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر تیم فوتبال پورتو تن به شکست داد. در ادامه نظر باواریاییها را درباره این دیدار می خوانید.

پپ گواردیولا :
این یک نمونه از بازی های لیگ قهرمانان اروپا بود. پس از گذشت 10 دقیقه از زمان بازی ما دو گل از حریف دریافت کردیم، که قطعا نتیجه خوبی برای ما نبود. ما ناراحت هستیم، اما اکنون شش روز برای آماده سازی جهت دیدار برگشت مسابقات زمان در اختیار داریم. ما به تمریناتمان ادامه خواهیم داد و سعی خواهیم کرد بازی بهتری در دیدار برگشت به نمایش گذاریم. البته گل تیاگو آلکانتارا مهم بود، اما فعلا تعیین کننده نیست. ما از شروع پورتو در این دیدار شگفت زده نشدیم. ما می دانستیم به مصاف تیم بسیار خوبی می رویم که از خط حمله قدرتمندی برخوردار است. این بازی در بالاترین سطح از نظر کیفیت برگزار شد و ما خوشحالیم که در این مرحله از مسابقات حاضر هستیم. جکسون مارتینز یک بازیکن بزرگ است. کاسمیرو و هررا هر دو بسیار خوب بازی کردند. برای پیروزی در یک دیدار لیگ قهرمانان اروپا شما باید بازی بی نقصی از خود به نمایش گذارید. این نتیجه اصلا خوب نیست، اما ما شش روز برای آماده سازی برای دیدار برگشت زمان داریم.

فیلیپ لام :
اگر بازی با نتیجه 2-1 خاتمه می یافت، اما می توانستیم به زندگی خود ادامه دهیم، اما نتیجه 3-1 به هیچ وجه خوب نیست، اما ما هنوز برای دیدار برگشت دارای شانس هستیم. تیم پس از دریافت دو گل در کمتر از 10 دقیقه ابتدایی، واکنش خوبی نشان داد و بازی را 2-1 کرد. شکست 3-1 تلخ است، اما صعود همچنان امکانپذیر است. این بازی در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در زمین حریف برگزار شد و ما واکنش خوبی نشان دادیم. در بازی برگشت ما در خانه بازی می کنیم. ما باید مقدار زیادی توپ و میدان را در اختیار بگیریم و موقعیت های زیادی بر روی دروازه حریف ایجاد کنیم و آن ها را تبدیل به گل نماییم. ما در خانه حریف گلزنی کرده ایم و این قطعا امکانپذیر است.

برچسب‌ها: آلمان بایرن مونیخ

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

33 1

393 بایرن.مونیخ.2011394/01/27

محمد فشفشه: روحیه بازیکنای پورتو زیاد بود

30 فروردين (14:42)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi