خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آث میلان
اتحاد آث میلان
10
6,777

آنچه باید در‌باره هفته 29 سری آ بدانید

آنچه باید در‌باره هفته 29 سری آ بدانید
تمامی آمار و اتفاقات رخ داده در هفته‌ی بیست و نهم سری آ ایتالیا.

یوونتوس ۲ بر صفر امپولی را در تورین شکست داد تا رکورد 39 برد و 4 تساوی خانگی را ثبت کند. بانوی پیر طی 484 دقیقه در همه رقابت‌ها دروازه‌اش را بسته نگاه داشته. جی‌جی بوفون برابر امپولی کلین شیت 15 خود را در این فصل ثبت کرد که بهترین رکورد میان سنگربانان این فصل سری آ بشمار می‌رود.

کارلوس توز دروازه امپولی را هم گشود تا گل 17 خود در این فصل را زده باشد. او در فصل جاری در همه مسابقات 25 گل به ثمر رسانده. توز فقط 4 گل به بهترین رکورد گلزنی خودش طی یک فصل که در منچستر سیتی 10-2009 رقم خورد فاصله دارد. آپاچی در 4 دیدار آخرش برای یووه دروازه‌ها را گشوده.

امپولی سرانجام پس از 3 برد و 5 تساوی شکست خورد که بهترین رکوردش از 2007 – 2006 بشمار می‌رفت.

رم از 30 نوامبر تاکنون که اینتر را ۴-۲ شکست داد در خانه برنده نشده بود. پیروزی رم برابر ناپولی نوار 6 تساوی و یک شکست در استادیوم المپیک را برای آن‌ها پاره کرد.

شکست یک بر صفر ناپولی برابر رم یعنی پذیرش 4 شکست متوالی دور از خانه از سال 2009. آن‌ها از 1998 رکورد نزدن گل طی سه سفر را ثبت نکرده بودند. مردان رافا بنیتس طی 7 دیدار فقط 2 بر صفر ساسولو را شکست داده و در این مسیر 4 بار شکست خورده و به 2 تساوی تن داده.

ناپولی طی 13 سفر به پایتخت فقط یک بار موفق شده رم را شکست دهد که سال 2011 با نتیجه 2 بر صفر بود. آن‌ها در سایر دیدارها به 8 شکست و 4 تساوی دست یافتند.

پیروزی 3-1 لاتزیو در زمین کالیاری رکورد 7 برد پیاپی را برای‌شان رقم زد که از آوریل 2007 که در 8 بازی متوالی پیروز شدند بهترین رکوردشان محسوب می‌شود. ولی یک گل دریافت کرده از کالیاری به معنی پایان رکورد 472 دقیقه بسته نگاه داشتن دروازه لاتزیو بشمار می‌رفت. لاتزیو تنها باشگاه میان تیم‌های پنج لیگ برتر اروپا است که تعداد 5 یا بیشتر از بازیکنانش٬ هر یک حداقل 7 بار دروازه‌ها را در این فصل گشوده‌اند.

میروسلاو کلوزه دروازه کالیاری را گشود تا 5 گل از 44 گل او در سری آ برابر کالیاری به ثمر رسیده باشند.

روند نزولی کالیاری ادامه دارد. آن‌ها طی 9 بازی آخرشان فقط 2 امتیاز کسب کرده‌اند. مردان ساردینی طی 4 دیدار آخرشان برابر لاتزیو شکست خورده‌اند.

تساوی 1-1 اینتر و پارما بدین معنی بود که نراتزوری تنها تیم جدول است که طی دو دیدار برابر پارما قعرنشین پیروز نشده. آن‌ها در نوامبر ۲ بر صفر مغلوب پارما شده بودند.

اینتر در 7 بازی آخرش به 3 تساوی دست یافته و در سایر دیدارهای سری آ باخته.

فردی گوارین گل 14 خود در سری آ را به ثمر رساند که 3 گل آن برابر پارما به ثمر رسیده‌اند.

اندی لیلا بازیکن آلبانیایی پارما دروازه اینتر را گشود تا طی 3 بازی‌اش در ترکیب اصلی 2 گل زده باشد.

میلان در زمین پالرمو 2-1 پیروز شد تا برای اولین بار از اکتبر هم در خانه حریف پیروز شود و هم دو برد پیاپی کسب کند. آن‌ها پس از پیروزی ۳-۱ در ورونا طی 9 سفر فقط به 5 تساوی و 4 شکست تن داده بودند.

جرمی منز باز هم برای میلان گل زد تا گل 16 خود در این فصل را زده باشد. گل‌های او 25 امتیاز از 41 امتیاز میلان در جدول را به ارمغان آورده‌اند. منز تاکنون 23 گل در سری آ زده.

آلسیو چرچی سرانجام با پیراهن میلان گل زد. او از 13 اوریل 2014 که تورینو ۲-۱ جنوا را شکست داد در سری آ گلی به ثمر نرسانده بود. او تاکنون 34 گل در سری آ زده.

فلیپه مکسس برای بار 100 با پیراهن میلان به میدان رفت، در حالی که آباته بازی 200 خود را در سری آ انجام داد.

فیورنتینا ۲ بر صفر سامپدوریا را پشت سرگذاشت تا طی 19 دیدار فقط یک بار باخته باشد.

محمد صلاح برای فلورانسی‌ها گل زد تا 4 گل در سری آ زده باشد که مترادف با متوسط یک گل در هر 94 دقیقه بشمار می‌رود.

سامپدوریا سرانجام پس از 5 بازی شکست خورد. آن‌ها در این مسیر به 4 برد و یک تساوی دست پیدا کرده بودند. سامپدوریا از 2004 که ۲ بر صفر در استادیوم فرانچی پیروز شدند در فلورانس نبرده.

لوکا تونی طی تساوی 3-3 ورونا و چزنا گل 35 خود را با پیراهن ورونا به ثمر رساند تا کنار امیلیانو ماچتی بهترین گلزن تاریخ باشگاه ورونا قرار بگیرد. تونی تاکنون 144 گل در سری آ زده.

برچسب‌ها: آث میلان هفته 29 سری آ

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

23 0

348 آ.ث روسونری1394/01/17

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi