خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پدیده
اتحاد پدیده
15
3,298

علیرضا مرزبان : برای نبرد 90 دقیقه‌ای وارد اصفهان می‌شویم

علیرضا مرزبان : برای نبرد 90 دقیقه‌ای وارد اصفهان می‌شویم
سرمربي تيم فوتبال پديده گفت: تصميم‌گيري درباره وضعيت رضا حقيقي از طرف کميته انضباطي باشگاه به من سپرده شده و هر زمان که احساس کنم او حاضر است براي تيم بجنگد اجازه حضورش در تمرينات را خواهم داد.

علیرضا مرزبان در خصوص شرایط تیم فوتبال پدیده خراسان و اتفاقاتی که در چند وقت اخیر در این تیم گذشته گفت: ما تیم خوبی بالانس کردیم و در تعطیلات نیم‌فصل 6 بازیکن جدید هم به ما اضافه شدند که با حضور این بازیکنان واقعا تیم پدیده قوی شد و کیفیت تیمی ما بالاتر رفت اما مشکلات مالی برای مجموعه پدیده به وجود آمد به طوری که پرداخت‌‌های ما صفر شد و بازیکنان جدید حتی هزار تومان هم از ما پولی نگرفتند اما چون بازیکنان اعتقاد داشتند که این مشکلات حل می‌شود و به همین دلیل دو بازی خوب مقابل تراکتورسازی و صبای قم انجام دادیم.

وی ادامه داد: مشکلات قبل از بازی با پرسپولیس به وجود آمد به طوری که بازیکنان خارجی ما تیم را به دلیل مشکلات مالی ترک کردند و به کشورشان رفتند و این مسائل ما را دچار بحران کرد به طوری که بازیکنان احساس کردند دیگر پولی به دست‌شان نمی‌رسد و اتحاد درونی بازیکنان خراب شد و ما دو بازی بد را باختیم که همه این مسائل تحت تاثیر این مشکلات بود اما صحبت‌هایی که پهلوان و وطن‌خواه انجام دادند این اطمینان به بازیکنان داده شد که پول آنها پرداخت می‌شود و سه چک در تاریخ‌های مجزا و مدت‌دار به دست بازیکنان رسید که قطعا تبدیل به پول خواهد شد. از طرف دیگر هم به بازیکنان نفری 10 میلیون تومان پول دادیم که این مسائل باعث شد اعتماد بازیکنان برگردد و نتیجه آن را در بازی با استقلال خوزستان دیدیم که بچه‌ها با جان و دل بازی می‌کردند.

سرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان افزود: خوبشختانه الان از نظر روانی و تاکتیکی دوباره به مسیر اصلی‌مان برگشتیم و ایگور پراهیچ هم به ما ملحق شده اما میلان یووانوویچ به دلیل پول‌هایی که باید به او داده می‌شد، این اتفاق نیفتاد و دیگر برنمی‌گردد چون او اعلام کرده تا پول ندهید من نمی‌آیم و ما هم گفتیم که پولی نداریم و به همین دلیل دیگر یووانوویچ با ما نخواهد بود.

مرزبان در خصوص مشکلات به وجود آمده برای رضا حقیقی خاطرنشان کرد: حقیقی هم به دنبال همین مسائل مالی بود چراکه طبق قراردادی که با او داشتیم باید به این بازیکن پرداخت‌های خوبی می‌کردیم که این اتفاق نیفتاد و رضا هم بازیکن حساسی است که البته حق هم دارد اما احساس کردم عدم تمرکز او به خودش و تیم لطمه می‌زند و به همین دلیل گفتم که فعلا در تمرینات نباشد تا زمانی که احساس کند مسائل مالی ما را درگیر نمی‌کند و او هم باید حاضر باشد تا برای مردم مشهد مبارزه کند. از نظر انسانی رضا انسان بسیار خوبی است اما برای ما بحث شخصیت فوتبالی هم مهم است و او باید بتواند به ما کمک کند.

وی ادامه داد: درباره بازگشت رضا حقیقی به تمرینات کمیته انضباطی باشگاه همه چیز را به عهده من گذاشته و من هم هر زمان که احساس کنم او حس خوبی نسبت به تیم دارد و برای موفقیت آن می‌جنگد از رضا می‌خواهم به تمرینات برگردد. به نظر من به دلیل مشکلات مالی رضا حقیقی تمرکز لازم را نداشت.

سرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان درباره حضورش در تهران و مذاکره با مسئولان سازمان لیگ برای دریافت مقداری از مطالبات مالی این باشگاه خاطرنشان کرد: من با مهدی تاج برای دریافت حق پخش تلویزیونی و تبلیغاتی محیطی صحبت‌هایی کردم و او هم به ما قول‌هایی داد که باید از تاج و سایر همکارانش تشکر کند و قرار شد تا آخر هفته به ما پرداختی صورت بگیرد تا با این پرداختی‌ها بتوانیم بخشی از مشکلاتمان را حل کنیم. به هر حال نباید فقط در زمانی که تیم وضعیت خوبی دارد در کنار هم باشیم و این موضوع ساده‌ای است که باید در سختی‌ها هم در کنار هم قرار بگیریم.

مرزبان درباره دیدار هفته آینده تیمش مقابل سپاهان خاطرنشان کرد: بازی سپاهان و پدیده برای هر دو تیم حساس است و سپاهان از یک طرف از قهرمانی دور شده و از طرف دیگر هم هر امتیازی برای ما حساس است و باید هرچه زودتر به آن شرایط امتیازی که مدنظرمان است برسیم. سپاهان قطب فوتبال ایران است و خوشحالم که دیدار مجددی با مردم اصفهان در ورزشگاه فولادشهر خواهم داشت و برای نبرد 90 دقیقه‌ای وارد اصفهان می‌شویم.

وی در پایان خطاب به مردم مشهد افزود: با توجه به همه مشکلاتی که وجود دارد عشق ما به مردم مشهد زمینه‌ساز اتحاد بازیکنان است و امیدوارم که مردم مشهد هم ما را در این شرایط سخت تنها نگذارند.
—————————————-/
هواداران پديده،مشهد,پديده مشهد,شهر رويايي پديده,تيم پديده,پديده خراسان,هواداران تيم پديده,پديده مشهد, هواداران پديده مشهد, طرفداران پديده مشهد,سايت هواداران تيم پديده مشهد,کلوب هوادران مشهدي,تالار گفتگو پديده مشهد,تالار گفتگو هواداران مشهدي,باشگاه پديده مشهد,پديده,پديده مشهد,پديده شانديز,تيم فوتبال پديده مشهد,بزرگترين سايت هواداران پديده مشهد,اخبار پديده مشهد,تماشاگران پديده,خراسان,پديده,هوادار,طرفدار,هواداران,پديده مشهد
برچسب ها : اخبار پديده مشهد, اعتراض مسئولان باشگاه پدیده نسبت به تغییر زمان دیدار پدیده و سپاهان, باشگاه پديده مشهد, بزرگترين سايت هواداران پديده مشهد, تالار گفتگو هواداران مشهدي, تالار گفتگو پديده مشهد, تماشاگران پديده, تيم فوتبال پديده مشهد, تيم پديده, خراسان, دیدار پدیده و سپاهان, سايت هواداران تيم پديده مشهد, سپاهان, شهر رويايي پديده, طرفدار, طرفداران پديده مشهد, علیرضا مرزبان, هوادار, هواداران, هواداران تيم پديده, هواداران پديده مشهد, هواداران پديده،مشهد, پديده, پديده خراسان, پديده شانديز, پديده مشهد, کلوب هوادران مشهدي

برچسب‌ها: علیرضا مرزبان اصفهان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

10 0

174 پدیده مشهد791393/12/19

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi