خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,109

شایک: فکر می‌کردم رونالدو مرد ایده‌آلی است...

شایک: فکر می‌کردم رونالدو مرد ایده‌آلی است...
اعتراف ایرینا بعد از 3 ماه ...

3 ماه از جدایی کریستیانو رونالدو و ایرینا شایک می‌گذرد ولی هنوز این موضوع برای رسانه‌های مختلف دنیا کهنه نشده است.

در شرایطی كه گفته می‌شود كریس رونالدو به زودی دوباره نامزد می‌كند، مجله اسپانیایی «اولا» به سراغ ایرینا شایك، نامزد سابق كریس رونالدو رفته و با او گفت‌وگویی ترتیب داده است.
مدل و هنرپیشه روس كه بعد از برنامه‌هایش در مادرید، دبی و لس‌آنجلس حالا در مكزیك اجرای برنامه می‌كند، چندان از جدایی‌‌اش ناراحت نیست. شایك 29 ساله می‌گوید برخلاف خیلی‌ها كه تصور می‌كنند حالم بد است، این‌طور نیست: «قلبم به خوبی كار می‌كند! من آدم بسیار مثبت‌اندیشی هستم.»

زنی خوشحالم
شایك برای اینكه به شایعات مبنی بر اینكه او از این جدایی ناراحت است پایان دهد، می‌گوید: «زندگی من فوق‌‌العاده است! شكایتی از خودم و این زندگی ندارم. من زنی بسیار خوشحالم.» ایرینا با این حال وقتی صحبت از كریستیانو رونالدو می‌شود، پاسخ‌های تلخی دارد. او درباره جدایی‌‌اش از كریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی رئال‌مادرید گفت: «اگر تو با كسی رابطه نامزدی داری، این رابطه باید خوب باشد ولی اگر این رابطه خوب نبود، دیگر دلیلی برای حفظ آن وجود ندارد و باید آن را قطع كنی. داستان و ماجرای عشقی، ماجرای سخت و دشواری است، بنابراین تو باید به خوبی بدانی كه می‌خواهی چه مردی كنارت باشد و از این گذشته باید ارزش‌های خودت را هم به خوبی بدانی.»

مرد ایده‌آل
شایك در ادامه گفت‌وگو و در پاسخ به این سوال كه به نظر شما مرد ایده‌آل چه كسی است، گفت: «مردی كه وفادار، صادق و جنتلمن باشد و بداند چطور به زن‌ها احترام بگذارد. راستش من فكر می‌كردم مرده ایده‌آلم را پیدا كرده‌ام ولی... نه. این‌طور نبود.» البته ایرینا شایك پیشتر هم به دوستان نزدیكش از خیانت مكرر رونالدو حرف زده و دلیل جدایی‌‌اش را این مورد دانسته بود. با این حال دخالت‌های مادر رونالدو و صحبت‌هایی در رسانه‌ها مبنی بر اینكه شایك نمی‌تواند مادر خوبی برای فرزند كریس باشد هم مزید بر علت شد تا نامزدی 5 ساله كریستیانو رونالدو و ایرینا شایك به هم بخورد.
كریس رونالدو مدتی پیش در واكنش به، به هم زدن نامزدی‌‌اش گفت: «هر دوی ما به این نتیجه رسیدیم كه قطع شدن این رابطه بهتر از تداوم آن است. من برای ایرینا هر جا كه باشد، آرزوی خوشبختی می‌كنم.»

برچسب‌ها: ایرنا شایک کریستیانو رونالدو مرد ایده‌آل جدایی نامزد اسپانیا شایک

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

228 12

3,373 هت ریگ1393/12/19

مسلسل: ایرینا شایک زن هوس بازیه لز کار میکنه چون کمر باریکه

18 شهریور (17:36)


امیر پایدار: من موندم کی به این پیرزن پا میده که اینطوری ناز میکنه

19 اسفند (19:41)


گلساری ها: نه دیده رونالدو سرتره ولش کرده

19 اسفند (15:29)


علی7رونالدو: مرداویج منافی مدافع جوان و قیمت مناسب با قدرت 286 برای فروش

19 اسفند (15:22)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi