خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بایرن مونیخ
اتحاد بایرن مونیخ
6
16,275

پیش نمایش بایرن مونیخ-برانشوایک

پیش نمایش بایرن مونیخ-برانشوایک
توماس مولر بازیکن چندپسته ی مونیخی ها معتقد است تیمش در بازی فردا شب برابر برانشوایک،حریفش را دست کم نخواهد رفت.

بایرن مونیخ فرداشب در راه رسیدن به سومین قهرمانی متوالی جام حذفی و تبدیل شدن به اولین تیم از این حیث،به مصاف رقیب دسته دومی خود اینتراخت برانشوایک خواهد رفت.

اما شاید تنها امید تیم مهمان مبنی بر اینکه میزبانش-که در سه دیدار قبلی لیگ 18 گل به ثمر رسانده-این دیدار را کمی آسوده و غیر جدی قلمداد کند،با صحبت های توماس مولر از بین رفته باشد:"هیچ گاه این اتفاق نخواهد افتاد که ما با نگرشی غلط وارد یک زمین مسابقه شویم.انتظار من این است که تیم از دقیقه یک برای پیروزی تلاش ککند.ما میدانیم که در بازی های حذفی،شانس دومی وجود نخواهد داشت."

بایرنی ها که انگیزه ی بالایی برای تصاحب این جام از خود نشان داده اند،در دو دیدار قبلی خودشان 7 گل(برتری 4-1 برابر پروسن مانستر و 3-1 برابر هامبورگ) به ثمر رسانده اند.در حالی که برانشوایک با دو برد 1-0 برابر رقبای نه جندان مطرحش(برمر-کیکر)به این مرحله رسیده است.

تیم مونیخی که نیم فصل دوم را کاملا متزلزل و با فراز و نشیب آغاز کرده است،پس از تحمل اولین شکست فصل در نخستین بازی دور برگشت و متعاقب آن کسب تساوی خانگی برابر شالکه،در باقی دیدار های خودش در لیگ با اقتدار پیروز شد.

اما در طرف مقبال تیم برانشوایک که در رده ششم بوندس لیگای دو قرار دارد،در 4 دیدار اخیرش پیروز نشده و تنها 3 گل به ثمر رسانده است.

بایرن مونیخ و گواردیولا که در دو بازی فصل قبل برابر این تیم 2-0 پیروز شدند،همانند اکثر بازی های این فصل نمی توانند از حضور لام،تیاگو،بن عطیه و مارتینز در بازی فردا بهره ببرند.

همچنین حضور بداشتبور هم در هاله ای ابهام قرار دارد.

این دو تیم 39 بار تا کنون با یکدیگر مصاف داده اند(23برد برای بایرن5برد برای برانشوایک) که تنها یکی از آن ها در جام حذفی بوده که به فصل 2011-12 باز می گردد که بایرن با 3 گل پیروز و راهی مرحله بعد شد.

این دیدار ساعت 23 در ورزشگاه آلیانز آره نا برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها: بایرن مونیخ برانشوایک

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

4 1

349 معبد مرگ1393/12/13

ستارگان سرخ.: هورداد شریف قدرت 312 شاهین شریفی قدرت326 ارس امینیان سن 24 قدرت352 در لیست فروش

14 اسفند (10:12)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi