خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آرسنال
اتحاد آرسنال
8
6,697

ونگر: قهرمانی نه اما برای نایب قهرمانی میجنگیم

ونگر: قهرمانی نه اما برای نایب قهرمانی میجنگیم
به نظر مي رسد که آرسن ونگر سرمربي آرسنال، شانسي براي قهرماني تيمش در ليگ برتر انگليس قائل نيست.

به گزارش شفقنا ورزشی، آرسنال پس از برتری 2-0 بر اورتون موفق شد رده سوم را از منچستریونایتد پس بگیرد و در فاصله 4 امتیازی تیم دوم جدول، منچسترسیتی قرار بگیرد؛ با این وجود آنها با یک بازی بیشتر، هنوز 9 امتیاز کمتر از چلسی صدرنشین دارند.
آرسن ونگر، سرمربی توپچی های لندن، امیدوار است در فاصله 11 هفته مانده به پایان لیگ برتر، بتواند آرسنال را برای اولین بار پس از فصل 2004-2005 به عنوان نایب قهرمانی انگلیس برساند.
او در همین رابطه به خبرنگاران گفت:" در حال حاضر نه در لیگ برتر و نه در هیچ رقابت دیگری شانس زیادی برای قهرمانی نداریم؛ با این حال می خواهیم بهترین بازی هایی که در توان داریم را در ادامه به نمایش بگذاریم. فاصله ما با منچسترسیتی 4 امتیاز است و بازی های زیادی هم تا پایان فصل باقیمانده.
واضح است که می توانیم به عنوان نایب قهرمانی دست یابیم. اگر از مربی تیمی که با ما 4 امتیاز اختلاف دارد سوال کنید که برای تصاحب جایگاه ما امید دارند، پاسخ آنها بدون شک مثبت خواهد بود. تیم های زیادی هم با فاصله امتیازی کم، در تعقیب ما هستند و دوست دارند جزو 4 تیم بالای جدول باشند.
تا پایان فصل باید تمرکز خودمان را حفط کنیم.در یکی دو ماه اخیر دیدید که اوضاع چقدر سریع در جدول تغییر کرد. وقوع هر اتفاقی در آینده نیز ممکن است."

برچسب‌ها: ارسنال ونگر

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

9 0

429 توپچیهای یزد1393/12/12

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi