خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار سپاهان
اتحاد سپاهان
11
9,262

زندگینامه ی مهدی شریفی پدیده ی سپاهان

زندگینامه ی مهدی شریفی پدیده ی سپاهان
مهدی شریفی (زاده ۲۵ مرداد ۱۳۷۱ در ورپشت٬ استان اصفهان) بازیکن فوتبال ایرانی است و در باشگاه فوتبال سپاهان اصفهان در لیگ برتر بازی می‌کند.

شریفی فوتبال خود را از آکادمی ذوب‌آهن اصفهان شروع کرد و تا نوجوانان در این تیم بود. پس از وقفه‌ای یک ساله٬ به تیم بزرگسالان سپاهان نوین پیوست و سپس در تیم امید سپاهان حضور پیدا کرد.

او در سال ۱۳۹۱ در تیم امید سپاهان٬ به عنوان آقای گل لیگ امیدهای کشور دست یافت.

وی در سال ۱۳۹۱ به تیم بزرگسالان سپاهان پیوست. و اولین بازی رسمی خود را برای سپاهان در تاریخ ۱۵ مرداد ۱۳۹۲ در هفتهٔ سوم لیگ برتر ۹۳–۱۳۹۲ در بازی با گسترش فولاد تبریز که به عنوان بازیکن تعویضی توسط زلاتکو کرانچار به میدان فرستاده شده بود٬ به انجام رساند و موفق شد یک پاس گل بدهد. پس از آن٬ شریفی در بازی‌های بعدی بیشتر مورد استفاده گرفت تا اینکه به بازیکن ثابت سپاهان تبدیل شد.تیم ملی ایران
مهدی شریفی پیش از دیدار دوستانه تیم ملی ایران با تیم ملی مونته‌نگرو - ۵ خرداد ۱۳۹۳

مهدی شریفی در سال ۱۳۹۳ و پیش از جام جهانی ۲۰۱۴ از سوی کارلوس کی‌روش به تیم ملی فوتبال ایران دعوت شد. وی اولین بازی ملی خود را در ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۳ در یک بازی دوستانه در مقابل تیم ملی فوتبال بلاروس به انجام رساند. مهدی شریفی امیدوار است بتواند به همراه تیم ملی جام ملت هارا هم تجربه کند. او تا به حال 13 گل برای سپاهان در لیگ به ثمر رسانده. و 4 گل در لیگ قهرمانان آسیا . که اگر سپاهان با گل آفساید الهلال نایب قهرمان آسیا حذف نمی شد شاید مهدی شریفی آقای گل لیگ قهرمانان هم می شد.

برچسب‌ها: مهدی شریفی تیم ملی سپاهان گلزنان برتر

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

15 2

6,135 سپاهان خورشید1393/10/02

هومان2002: مهدی جون عشقی!!!

2 دی (13:55)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi