خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بایرن مونیخ
اتحاد بایرن مونیخ
6
16,277

واکنش مربی و بازیکنان بایرن مونیخ به رویارویی با شاختار

واکنش مربی و بازیکنان بایرن مونیخ به رویارویی با شاختار
به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، ساعاتی پیش قرعه کشی مرحله ی یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا انجام شد که بر اساس آن، بایرن مونیخ باید به مصاف رقیب اوکراینی خود شاختاردونتسک برود. همانند آن چه انتظار می رفت بازیکنان و اعضای تیم فوتبال بایرن مونیخ به اظهار نظر در مورد رقیب این مرحله شان پرداختند.

پپ گواردیولا :

آن ها از بازیکنان جوان مستعدی برخوردارند. مسابقات خوبی پیش رو خواهیم داشت.

فیلیپ لام :

دونتسک حریف خطرناکی است، اما ما باید به دور بعد راه یابیم. رسیدن به دور یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان، همیشه حداقل هدف برای بایرن مونیخ است.

مانوئل نویر :

شاختار یک ناشناخته بزرگ در جمع 16 تیم برتر است. آماده شدن برای این دیدار آسان نیست، اما مربی و آنالیزورهای ما به طور معمول اطلاعات مهمی به ما انتقال خواهند داد. پیش از این هرگز در مقابل این تیم بازی نکرده ام. حداقل با تیم ملی زمانی که پرتغال را با نتیجه 1-0 در یورو 2012 شکست دادیم، در لفیف بازی کرده ایم. این را به فال نیک می گیرم. من نسبت به صعودمان به مرحله یک چهارم نهایی خوشبینم.

توماس مولر :

ما در طول تاریخ تا کنون در مقابل شاختار بازی نکرده ایم، اما آن ها نمایش خوبی در مرحله گروهی به اجرا گذاشتند. رویکرد ما در هر دو بازی ضمن احترام به تیم حریف، صعود به مرحله بعدی مسابقات است.

آرین روبن :

من این قرعه را دوست دارم، اکنون دیگر با آرسنال بازی نخواهیم کرد. اما ما باید مراقب باشیم. آن ها از بازیکنان برزیلی خوبی در خطوط مختلف خود بهره می گیرند. ما آن ها را به خوبی تجزیه و تحلیل خواهیم کرد و تمرکزمان را بر روی این بازی خواهیم گذاشت.

فرانک ریبری :

قرعه ما می توانست بدتر از این باشد، ولی با اینحال ما باید مراقب حریف باشیم. دونتسک یک تیم قوی است. ما بر روی این دیدار تمرکز می کنیم، بازی خوبی به نمایش خواهیم گذاشت و سپس مطمئنیم که راهی دور بعدی خواهیم شد.

کارل هاینس رومنیگه :

دونتسک قرعه‌ مناسبی است. بی‌شک ما مدعی گذر از این مسابقه هستیم اما با بالاترین میزان احترام وارد دو مسابقه رفت و برگشت با اوکراینی‌ها خواهیم شد. شاختار در مسابقات گروهی خیلی خوب کار کرد. مسلم است که رویارویی با این تیم برای بایرن تجربه تازه‌ای خواهد بود.

برچسب‌ها: بایرن مونیخ شاختار دونتسک

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

40 0

523 استقلال رعدآسا1393/09/25

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi