خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,280

پیش بازی منچستریونایتد-لیورپول:شیاطین سرخ در انتظار انتقام ا

پیش بازی منچستریونایتد-لیورپول:شیاطین سرخ در انتظار انتقام ا
وقتی تو گیر و داد جام جهانی دونه دونه بازیکن های مختلف به منچستر یونایتد لینک می شدند ظرفداران یونایتد فارغ از اون چیزی که تو برزیل می گذشت و فارغ از اینکه مربی فصل جدیدشون با تیم خودش چه نتیجه ای میگیره و یا حتی فارغ از اینکه چه بازیکنی به اولدترافورد خواهد اومد ، فقط به یه چیز فکر میکردن ، انتقام …. انتقام از دو تیم بندری و همشهری لیورپول و اورتون و خیلی از تیم های دیگه ای که اون ها رو دبل کرده بودن ، تیم هایی که حتی گرفتن تساوی هم جلوی یونایتدی ها براشون آرزو بود ولی اومدن و به راحتی اولترافورد رو فتح کردن.

فصل شروع شد و هواداران با دیدن ون خال روی نیمکت و خرید ستاره هایی مثل دیماریا و فالکائو و لوک شاو و … به بازگشت روز های خوب امیدوار شده بودن اما خیلی زود با شکست مقابل سوانسی ، روزهای تلخ و سیاه دوران مویس براشون زنده شد ، این پایان کار نبود ، شکست پرگل مقابل تیم ناشناخته میلتون کینز و از اون بدتر باخت عجیب و غریب و دریافت پنج گل از تیمی مثل لیستر سیتی کار به جایی رسید که خیلی ها آرزو کردن ای کاش همون دیوید مویس روی نیمکت تیمشون نشسته بود ، اما فن خال بعد از اون بازی قول به پیشرفت و جبران اشتباهات داد و بالاخره در بازی بعدی خودش با وجود اخراج کاپیتان و بهترین بازیکن تیمش با هر زحمتی که بود وستهام رو شکست داد و از اون بهتر در بازی بعد ، که به نوعی بزرگ ترین آزمون تیم خودش تا اون مقطع زمانی بود ، تونست انتقام شیاطین سرخ رو از تیمی بگیره که فصل قبل اون ها رو دبل کرده کرده بود ، تا بتونه تا حدی دل هوادران یونایتد رو به دست بیاره ، پیروزی دو بر یک و نفس گیر یونایتدی ها مقابل اورتون ، پیروزی که به عقیده خیلی ها بیش از اونی که حاصل تفکرات فن خال باشه حاصل از درخشش دخیا بود.

بعد از اون بازی و تساوی مقابل وست برومویچ در یک بازی سخت و نفس گیر و تساوی مقابل چلسی اونم در آخرین ثانیه های بازی و اخراج اسمالینگ در بازی بعدی مقابل سیتی دوباره می شد نا امیدی رو در چهره طرفداران یونایتد دید ، طرفدارانی که این نتایج ضعیف رو حتی در شروع کار دیوید مویس ندیده بودند.

اما بعد از اخراج اسمالینگ که یه حادثه مونیخ رو به بازیکنان یونایتد یاد آور کرد ، درست بعد از اون اخراج بود که بالاخره که کورسوهایی از امید در دل طرفدران بونایتد شروع به دمیدن کرد ، دوباره شیاطین سرخ جون تازه ای گرفتن ، با وجود ده نفره شدن جلوی تیم پرستاره منچستر سیتی بازی رو در دست گرفتن و حتی با وجود شکست به عقیده خیلی ها ، خیلی بهتر از سیتی بازی کرد ، بازی رو باختیم اما درست مثل بازی با رئال در دو فصل قبل ، باختیم و سرمون رو بالا گرفتیم ، باختیم اما نه تنها غرورمون خورد نشد بلکه به تیممون افتخار هم کردیم. حتی با وجود شکست.

و بعد از اون شکست بود که یونایتدی ها دوباره قیام کردند و در پنج بازی یعدی خودشون تمامی حریفاشون رو شکستن دادن و برای اولین بار در سال ۲۰۱۴ به ۵ پیروزی متوالی رسیدن …. عادتی که داشت به فراموشی تبدیل می شد.

اما حالا درست بعد از سیصد روز گذشت از اون شکست تلخ یونایتدی ها به لیورپولی ها و از اون غروب لعنتی یک شنبه ، از اون پنالی های مضحک کتلانبرگ لعنتی و اخراج ویدیچ و شکست سه بر صفر به مهم ترین رقیب خودشون اونم توی خونه خودی ، شکستی که داشت به قهرمانی دشمن دیرنه یونایتد منجر می شد ، شکستی که اشک و بغض رو در گلوی ویدیچ و خیلی از هوادارن یونایتد گذاشت ، شکستی که بعد از اون می شد غرور له شده رو در چشمان وین رونی دید.

اما زمان گذشت و شیاطین سرخ دوباره با لک لک ها رو به رو شدند و اینبار طرفداران یونایتد به جای دلهره و اضطراب واسه شروع بازی و انقام از لیورپولی های ثانیه شماری می کنند … انتقامی که در پیش فصل گرفته شد ، اما شکست لیورپول در بازی رسمی و در اولدترافود و جلوی هوادارانی که واسه شروع این بازی آروم و قرار ندارند، لذت دیگری دارد.

اما از نکات جالب تقابل یونایتد و لیور پول در چند بازی اخبر میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

اگه وین رونی بتونه دو گل دیگه به لبورپول بزنه میتونه به رکورد رابی فولر لیورپولی برسه و به همراه اون با شش گل زده بهترین گلزن دربی در رقابت های لیگ برتر شه.

در ۲۱۸ تقابل اخیر دو تیم سهم منچستر یونایتد ۸۳ پیروزی و ۶۱ تساوی بوده ، در حالی که لیور پولی ها ۷۴ بار برنده این دربی بودند.

بهترین پیروزی لیورپول در مقابل یونایتد به برد ۴-۱ اون ها بر میگرده در بازی ۱۴ مارچ ۲۰۰۹ ، اتفاق جالب اون بازی اخراج ویدیچ بود همانند بازی فصل گذشته در ۱۶ مارچ ۲۰۱۴ که منچستر ۳ بر ۰ شکست خورد.

بدون شک زیبا ترین بازی این دو تیم در چندسال اخیر در ۱۹ سپتامبر ۲۰۱۰ بود ، بازیی که با وجو دو گل از استیون جرارد برباتوف هت ریک کرد و یونایتد رو ۳ بر۲ برنده بازی کرد .

استوین جرارد بیش از هر بازیکنی در اولترافورد به یونایتد گلزنی کرده ، با به ثمر رساندن ۵ گل.

روبین فن پرسی در ۹ دیدار اخیر خودش مقابل لیورپول شش گل به ثمر رسانده.

لیورپول بعد از چلسی دومین تیمی هست که دارای تعداد بیش ترین پیروزی در اولترافورد هست با ۵ پیروزی.

منچستر در ۵ دیدار اخیر خودش مقابل لیورپول در اولترافورد در ۴ بازی برنده دیدار بوده.

پرگل ترین دیدار این دو تیم شکست ۷-۴ یونایند در سال ۱۹۰۸ ، و پرگل ترین پیروزی یونایتد مقابل لیور پول برد ۶-۱ شیاطین سرخ در سال ۱۹۲۸ بوده.

بیش ترین یازه زمانی گلزنی یونایتد به لبورپول در تاریخ رقابت های لیگ برتر بین دقایق ۷۰ تا ۸۰ بوده و این در حالی هست که در دقایق پایانی نیمه اول هم بیش ترین گل رو دریافت کرده.

اما نکته خوشحال کننده واسه طرفداران یونایتد اینه که خبری از کتلانبرگ نیست و داور این بازی مارتین آتکنسون هست البته طرفداران یونایتد خیلی دل خوشی هم از این داور ندارند.

زمان دیدار : یکشنبه ۲۳/۰۹/۱۳۹۳ ساعت : ۱۷:۰۰

ترکیب احتمالی دو تیم :

منچستر : دخیا ، والنسیا ، جونر، اسمالینگ ، روخو ، فلینی ، کریک ، هررا ، وین رونی ، فن پرسی ،

برچسب‌ها: پیش بازی پیش بازی منچستر یونایتد

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

28 0

619 منچستر فنخال1393/09/23

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi