خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,068

سوارز از حضور در بازي دوستانه برابر شيلي معاف شد

سوارز از حضور در بازي دوستانه برابر شيلي معاف شد
مسئولان تیم ملی فوتبال اوروگوئه، لوئیس سوارز مهاجم این تیم را از همراهی تیم ملی فوتبال کشورش در بازی دوستانه ای که هفته آینده برابر شیلی برگزار خواهد شد، معاف کردند تا وی بتواند به باشگاه خود بارسلونا محلق شود. مسئولان تیم ملی فوتبال اوروگوئه اعلام کردند با توجه به تلاش و عملکرد خوب سوارز در بازی دوستانه برابر کاستاریکا و از آن جا که این مهاجم اجازه ندارد در بازی های رسمی تیم ملی فوتبال کشورش را همراهی کند، کادر فنی تیم ملی فوتبال اوروگوئه تصمیم گرفته است این مهاجم را از همراهی تیم ملی کشورش در بازی دوستانه برابر شیلی معاف کند. سوارز در بازی تیم های ملی فوتبال اوروگوئه و کاستاریکا که با نتیجه تساوی سه بر سه به پایان رسید، یک گل به ثمر رساند. مهاجم باشگاه فوتبال بارسلونا به علت گاز گرفتن جورجیو کیه لینی مدافع تیم ملی فوتبال ایتالیا در مسابقات جام جهانی دو هزار و چهارده برزیل، نه بازی از همراهی تیم ملی فوتبال کشورش محروم شده که تا کنون یکی از آنها را پشت سر گذاشته است. سوارس به علت همین محرومیت اجازه نخواهد داشت در بازیهای کوپا آمه ریکا که در سال دو هزار و پانزده در شیلی برگزار خواهد شد، در ترکیب تیم ملی کشورش قرار گیرد. به گزارش خبرگزاری فرانسه از مونته ویدئو، سوارز روز چهارشنبه در کنفرانسی مطبوعاتی اعلام کرد:« اسکار تابارز سرمربی تیم ملی فوتبال اوروگوئه مجبور شده است فهرست مورد نظر خود را بدون استفاده از من تهیه کند و من کاملا او را درک می کنم و اگر او تشخیص دهد که من در بعضی مسابقات در ترکیب حضور نداشته باشم، این مسئله برای من قابل درک است.»

برچسب‌ها: سوارز محروم بازی شیلی دوستانه

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

26 3

506 خدای قلعه ماران1393/08/25

ترمیناتوووووور: اخبار مربوط به سوارز به بارسا هم ربط داره

26 آبان (13:47)


منتخب دختران: این مال اتحاد اروگوئه نیس ؟

25 آبان (23:21)


25 آبان (18:54)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi