خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایران
اتحاد ایران
1
128,333

مایلی و لقب تازه برای عادل: کی روشی پور!

مایلی و لقب تازه برای عادل: کی روشی پور!
بیانیه تازه مایلی کهن اگر چه علی دایی و برادرانش را به عنوان هدف های اصلی نشانه رفته است اما یک بخش ویژه نیز برای عادل فردوسی پور دارد. محمد مایلی کهن در این سال ها بارها و بارها علیه تهیه کننده برنامه 90 مصاحبه کرده است. او یک بار لقب «شومن کبیر» را برای عادل در نظر گرفته و حالا نیز با یک لقب جدید برای او برگشته است: کی روشی پور! مایلی کهن به عنوان یکی از جدی تری منتقدین داخلی کی روش، به وضوح از تمدید احتمالی قرارداد او با فدراسیون ناراضی است و به نظر می رسد عادل فردوسی پور را متهم ردیف اول رقم خوردن چنین اتفاقی می داند. او مدت ها بعد از امیر قلعه نویی، عادل را متهم به تلاش برای نگه داشتن کی روش در فوتبال ایران کرده است. مایلی که مدت هاست بدون شغل مانده و فرصت زیادی برای ترکیب سازی و واژه پردازی دارد، نظرسنجی نود را «نمایش سنجی» خوانده و از هدایت شدن سوال این برنامه سخن گفته است. به نظر می رسد مایلی کهن نیز به مانند سایر افرادی که دل خوشی از کی روش ندارند، قصد دارد تمام مدافعان عملکرد او در تیم ملی را از دم تیغ بگذراند. او در شرایطی به فردوسی پور حمله کرده است که اتفاقا به نظر می رسد جو عمومی جامعه مدت ها پیش از آغاز سری جدید 90 نیز به نفع کی روش بوده است. همین حالا در شبکه های اجتماعی چندین صفحه و کمپین برای حمایت از تمدید کی روش ایجاد شده که طبعا فردوسی پور سازنده همه آن ها نیست!

برچسب‌ها: مایلی کهن بیانیه فردوسی‌پور

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

111 21

783 6تاییها9111393/06/23

24 شهریور (13:28)


جوانان بوچیر: مدافع باقدرت 339 سن 26 مزایده ببین و بخر ضرر نمیکنی لینک

24 شهریور (12:47)


کشاورزی تهران: مایلی کهن غلط اضافی کرده بعدشم اگه کیروش نبود ما تا صد سال نمیتونستیم بریم جام جهانی بر فرض اینکه کیروش بره بهتر از کی روش کیه ؟؟؟

24 شهریور (12:27)


سائوپاولو رشت: مایلی هم عین بچه های لجوج شده .با این سنش ب جای اینکه عاقل شه خرفت شده

24 شهریور (11:54)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi