خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایتالیا
اتحاد ایتالیا
6
10,465

دل‌پیرو به تهران می‌آید؟

دل‌پیرو به تهران می‌آید؟
کنفدراسیون فوتبال آسیا در نظر دارد جام قهرمانی ملت‌های آسیا را در برخی کشورهای قاره به نمایش بگذارد که یکی از این کشورها ایران خواهد بود. در همین رابطه سایت فدراسیون فوتبال اعلام کرد که کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه‌ای به کشورهایی که جواز حضور در مسابقات را دارند درخواست میزبانی جام و حضور در تور جام را جویا شد که طبق نامه دبیرکل فدراسیون فوتبال، ایران موافقت خود برای حضور در این تور را اعلام کرده و کنفدراسیون فوتبال آسیا هم از آن استقبال کرده است.

متن نامه دبیرکل AFC به دبیرکل فدراسیون ایران به شرح زیر است:

از موافقت شما برای حضور در مراسم تور جام ملت های آسیا ۲۰۱۵ کمال تشکر را دارم. این مراسم افتتاحیه‌ای برای مسابقات جام ملت های آسیا استرالیا است تا جهت ترویج و تبلیغ مسابقات قهرمانی آسیا به این وسیله اجرای برنامه‌های آینده مورد آزمایش قرار گیرد.

با احترام زیادی که برای تاریخ بزرگ ایران در جام ملت‌های آسیا قائل هستیم، مایه خوشحالی است که کشور ایران را به عنوان یکی از کشورهای مهم در برنامه تور بزرگ این مسابقات داشته باشیم.

برنامه های آینده این تور را به اطلاع شما خواهیم رساند و از حمایت‌های مستمر شما در مسابقات جام ملت های آسیا متشکریم.

با آنکه سایت فدراسیون زمان ورود کاپ قهرمانی ملت‌های آسیا را اعلام نکرده اما این مراسم به احتمال زیاد آبان ماه در تهران برگزار خواهد شد. نکته قابل توجه دیگر اینکه الساندرو دل پیرو پیش از این به عنوان سفیر مسابقات فوتبال جام ملت‌های ۲۰۱۵ استرالیا انتخاب شده بود و اکنون احتمال دارد او نیز در مقام سفیر مسابقات همراه با جام به تهران بیاید

برچسب‌ها: دلپیرو تهران

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

7 1

764 قهرمانان ازنا1393/06/16

میلان7 اروپا: تیم فروشی فقط10الماس

17 شهریور (14:47)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi