خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,042

منیر الحدادی: بازی کردن کنار مسی، مثل برنده شدن در لاتاری اس

منیر الحدادی: بازی کردن کنار مسی، مثل برنده شدن در لاتاری اس
مصدومیت نیمار و محروم بودن سوارس باعث شد تا لوئیس سوارس از او در ترکیب اصلی بارسا در دو دیدار ابتدایی فصل جدید لالیگا استفاده کند و منیر نیز با گلزنی مقابل ال چه، توانایی هایش را

منیر الحدادی، ستاره جوان بارسا، فرصت بازی کردن در کنار مسی را به برنده شدن در یک لاتاری توصیف کرد.

این ستاره جوان که در سال 2011 از اتلتیکو مادرید به بارسا پیوست، درخشش خود را از تیم دوم بارسا آغاز کرد. مصدومیت نیمار و محروم بودن سوارس باعث شد تا لوئیس سوارس از او در ترکیب اصلی بارسا در دو دیدار ابتدایی فصل جدید لالیگا استفاده کند و منیر نیز با گلزنی مقابل ال چه، توانایی هایش را نشان داد.

منیر به خبرنگاران گفت:" من اصلا انتظار اتفاقاتی که رخ داد را نداشتم. این نتیجه کار سخت هر روزه است که در نهایت پاداشش را می گیرید. این رویایی است که به حقیقت تبدیل شد. من همیشه گفته ام که مسی الگوی من است و هنوز هم هست. من هر روز از تمرین کنار این ستاره ها چیزهای زیادی یاد می گیرم. تنها کافی است به حرکات آنها نگاه کنم.

تلاش می کنم همان آدمی که همیشه بودم، باشم و همان کارها را انجام بدهم. هدف من این است که هر روز بهترین عملکرد را داشته باشم و آرامش خودم را حفظ کنم. این یک پاداش است. مثل این است که در لاتاری برنده شده باشید."

برچسب‌ها: بارسا منیر الحدادی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

8 0

435 امید سراب 931393/06/13

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi