خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,042

مسی ریحانه ملتی را از لیست دوستان اینستاگرام خود حذف کرد!

مسی ریحانه ملتی را از لیست دوستان اینستاگرام خود حذف کرد!
ریحانه ملتی؛ این نام هفته گذشته در شبکه اجتماعی اینستاگرام سروصدای زیادی به راه انداخت. او که دختری 17 ساله ساکن تهران است، با یک اتفاق ویژه به فردی مهم در این شبکه اجتماعی تبدیل شد.

او در لیست 60 نفری افرادی قرار گرفت که لیونل مسی در اینستاگرام آنها را فالو می‌کند. این دختر 17 ساله چه‌کار کرد که ستاره بارسلونا او را در اینستاگرام فالو کند؟ و اصلا چرا این اتفاق مهم است؟

ریحانه ملتی تنها ۵ ماه پیش عضو شبکه اجتماعی اینستاگرام شد. او پروفایل جمع‌وجوری داشت. تعداد فالوئرهای ‌اش به ۱۰۰ نفر هم نمی‌رسید. ریحانه در این مدت کوتاه نشان داد که به دو چیز علاقه زیادی دارد، لیونل مسی و والیبالیست‌های تیم‌ملی ایران‌ چند عکس یادگاری با سیدمحمد موسوی و سعید معروف داشت و غیر از این چند تصویر هم از ستاره آرژانتینی بارسلونا در صفحه‌اش گذاشته بود. اما هفته گذشته این پیج جمع و جور، توجه همه را به خود جلب کرد. «ریحانه ملتی» یکی از ۶۰ نفری شده بود که پیج رسمی مسی در اینستاگرام آن را فالو کرده بود. اگر به صورت دقیق بخواهید باید بنویسیم که ساعت ۱۷:۳۰ عصر روز سه‌شنبه تعداد افرادی که مسی فالو می‌کرد، از ۵۹ نفر به ۶۰ نفر رسید. اتفاقی که بزرگ‌ترین رویای دختر ۱۷ ساله بود.

صفحه رسمی لیونل مسی در شبکه اجتماعی اینستاگرام بالای ۵ میلیون نفر فالوئر دارد. اما او تنها ۵۹نفر را فالو کرده است. این به این معنی است که ستاره آرژانتینی در ازای هر ۱۰۰هزار نفری که صفحه او را دنبال می‌کنند، تنها یک نفر را دنبال می‌کند. البته در این لیست ۵۹نفری هم کمتر نام افراد معمولی دیده می‌شود. صفحه رسمی آدیداس، فابرگاس، اینیستا، باشگاه منچسترسیتی، نیمار، راجر فدرر، رونالدو و چند چهره‌ و برند، لیست فالوئرهای او را تشکیل می‌دهند. در بین این ۵۹ فالوئینگ، نام هیچ آدم معمولی دیده نمی‌شود. اما ریحانه ملتی شانس این را داشت که در این لیست قرار بگیرد.

وقتی با خبرنگار هفته‌نامه تماشاگران امروز حرف می‌زد، هنوز اضطراب داشت. چند ساعتی بود که یکی از محبوب‌ترین چهره‌های دنیای فوتبال او را در اینستاگرام فالو کرده بود. اگر بخواهیم بدون رودربایستی بنویسیم، نفس‌نفس می‌زد و هنوز نتوانسته بود کل ماجرا را هضم کند.

لیونل مسی سرانجام پس از این سر و صدا ها این دختر را از لیست فالو های خود حذف کرد.

برچسب‌ها: مسی لیونل مسی ریحانه ملتی اینستاگرام

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

63 27

8,230 سنندژ1393/05/28

هکران ارسنجان: مسی بـهـتـرینه

19 اسفند (16:46)


استقلال تروریست: هر کاری بکنید مسی پیش ما بد نمیشه

28 مرداد (23:00)


شاهین بالدار: حذف کردنش درست ولی این که میگه ایرانی بوده شرم اوره اخه نویسنده یه کم برو مطالعه کن هیچی سرت نمیشه چون که فقط مسی میاد بازیکنان بزرگ رو فالو میکنه وبعضی از مدت ها اشخاص عادی وبعدش هم انفالوشون میکنه از مدیر میخوام یه گوش مالی بده

28 مرداد (22:43)


گرگان 116: مسی بهترین بازیکنه

28 مرداد (22:41)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi