خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,280

هواداران منچستریونایتد از آوردن آی‌پد و تبلت به داخل ورزشگاه

هواداران منچستریونایتد از آوردن آی‌پد و تبلت به داخل ورزشگاه
وبسایت رسمی برنامه نود - باشگاه منچستریونایتد اعلام کرد هواداران نمی توانند از این پس آی‌پد و تبلت با خود به داخل ورزشگاه بیاورند.

به گزارش وبسایت نود، باشگاه منچستریونایتد نگران این است که هواداران با آوردن وسایل الکترونیکی بزرگ حمایت و تشویق تیمشان را فراموش کرده و با تبلت و آیپدهای خود مشغول شوند. البته این مسئله هم وجود دارد که برخی با استفاده از این وسایل قسمت زیادی از بازی را ضبط می کنند که این مغایر با قانون کپی رایت است.

در آستانه نخستین بازی منچستریونایتد در اولدترافورد با هدایت لوئیس فان خال سرمربی جدید که سه شنبه شب مقابل والنسیا برگزار می شود باشگاه منچستریونایتد در ایمیلی به همه هواداران خاطرنشان کرد که از این پس آنها نمی توانند هنگام ورود به ورزشگاه وسایل الکترونیکی بزرگتر از سایز 150 میلیمتر در 100 میلیمتر همراه خود داشته باشند.

برچسب‌ها: هوادار منچستریونایتد آی پد تبلت ممنوع ورزشگاه

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

11 0

302 عقرب20141393/05/21

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi