خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آلمان
اتحاد آلمان
2
44,703

برخورد عجیب سفارت آلمان با شاگردان دوستی‌مهر

برخورد عجیب سفارت آلمان با شاگردان دوستی‌مهر
به گزارش عرش نیوز،در حالی که تیم فوتبال جوانان ایران به دنبال برگزاری اردوی تدارکاتی در کشور آلمان است، اتلاف وقت از سوی سفارت آلمان در تهران سبب شده احتمال لغو این اردو مطرح شود.

حتی رابطه دوستانه مهدی مهدوی‌کیا و سفیر آلمان در تهران هم در این میان مؤثر نبوده و سفارت آلمان در اقدامی عجیب اعلام کرده که تنها به 15 عضور تیم فوتبال جوانان ایران روادید سفر به این کشور را خواهد داد.

این در حالی است که بازیکنان و کادر اعزامی تیم 30 نفر خواهند بود و با این شرایط به نظر می‌رسد، دوستی‌مهر و تیمش ناچار شوند قید سفر به آلمان را بزنند و تورنمنت چین تنها برنامه تدارکاتی برون مرزی پیش‌رو برای تیم جوانان پیش از شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا در میانمار خواهد بود.

این اردو قرار بود از 22 مرداد تا 2 شهریور در آلمان برگزار شود. تیم جوانان ایران برای مسابقات قهرمانی آسیا که از 17 مهر تا اول آبان در میانمار برگزار خواهد شد آماده می‌شود، مسابقاتی که چهار تیم برتر آن جواز حضور در جام جهانی جوانان نیوزیلند در سال 2015 را کسب می‌کنند.

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

16 1

164 پسر افسانه ای1393/05/12

هیچ خبر مرتبطی یافت نشد!

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi