خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,216

آخرین وضعیت صادقیان برای بازی با لخویا

آخرین وضعیت صادقیان برای بازی با لخویا
کادر پزشکی پرسپولیس آخرین وضعیت مصدومیت پیام صادقیان را تشریح کرد.

به گزارش بنکر (Banker)،پیام صادقیان هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در جریان تمرین روز گذشته این تیم دچار آسیب‌دیدگی مختصری شد، اما این آسیب‌دیدگی جدی به نظر نمی‌رسد.
طبق اعلام سایت باشگاه پرسپولیس، کادر درمانی در گزارش وضعیت این بازیکن به کادر فنی، مشکل وی را جدی ندانست و ابراز امیدواری شد که این امروز در تمرین حاضر باشد.
پرسپولیس روز سه شنبه در اولین دیدار خود در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی به مصاف لخویای قطر خواهد رفت.
همچنین مربی بدنساز پرسپولیس از تکمیل دوره بدنسازی رضا نوروزی و آماده شدن وی برای بازگشت به میادین ظرف دو هفته آینده خبر داد.
بنابر اعلام مسعود مومنی، رضا نوروزی که دوره بدنسازی خود را از 20 روز پیش آغاز کرده است و تمرینات پرفشار، هوازی، جهش‌ها و رفلکس‌ها را پشت سر گذاشته است تا دو هفته آینده دوره بدنسازی را تکمیل کرده و با خارج شدن از فشار بدنسازی، از 20 اسفند در اختیار سرمربی خواهد بود.
این بازیکن در حال حاضر تمرینات سرعتی و بی‌هوازی خود را آغاز کرده است و از هفته گذشته نیز در بخشی از تمرینات گروهی و کار با توپ حضور دارد اما پزشکان و کادر فنی حضور وی در تمرینات درگیرانه را منع کرده است.
بنابر اعلام بدنساز پرسپولیس، تمرینات آماده سازی رضا نوروزی با نظر پزشک جراح وی، با توجه به روند بهبودی و انگیزه بسیار زیادی که خود او برای کمک به تیم دارد، زودتر از زمان پیش بینی شده، آغاز شد.
با توجه به اینکه رضا نوروزی دچار پارگی رباط صلیبی شده بود و مدت زیادی از میادین دور بود، پس از نهایی شدن برنامه‌های آماده سازی، کادر فنی روندی را برای بازگرداندن او به میادین طی خواهد کرد.

برچسب‌ها: پرسپولیس تهران لیگ قهرمانان آسیا پیام صادقیان لخویا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

48 3

900 جیلیوس1393/12/03

اسطوره 2: خلعتبری به خاطر پول رفت خوب شد رفت واسه پرسپولیس کاری هم نکرد

4 اسفند (18:30)


4 اسفند (17:12)


الومرول اراک: پیام صادقیان و امید عالیشاه و خلعتبری عجب خط حمله ای بودن .ای کاش خلعتبری هم بود.

3 اسفند (17:45)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi