خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار فولاد
اتحاد فولاد
18
2,914

پیش بازی فولاد خوزستان – سپاهان

پیش بازی فولاد خوزستان – سپاهان
به گزارش "مستر90"، فولاد و سپاهان تیم هایی که انحصار قهرمانی تهرانی ها را در لیگ شکسته اند در حالی به مصاف هم می‌ روند که فولاد برای تداوم صدرنشینی خود باید در اهواز حتما برنده شود ،این در حالی ست که سپاهان هم باید برای بازگشت به حیات خود باید از اهواز دسته پر برگردد.به گزارش ورزش 3؛فولاد وسپاهان یکی از سرنوشت سازترین مسابقات لیگ را در حالی برگزار می‌ کنند که فولادی ها به جز برد با هیچ نتیجه دیگری صدر جدول را از تیم نفت پس نمیگیرند.

1- هر 2تیم یک بازیکن مهم وخارجی محروم دارند،در تیم فولاد،لئوناردو مساریچ 3 اخطاره است اما در تیم فوتبال سپاهان به جز لوسیانو پریرا ی خارجی،محمد علی احمدی هم محروم است تا در این عرصه ،سپاهان بیشتر از میزبان خود،متضرر باشد.

-2 در شرایط حال حاضراین ترکیب معقولترین ترکیب فولاد است:علیرضاسلیمی،مهدی بدرلو،احمدآل نعمه،ماتیاس دکو،آلویس تانگ،یوسف وکیا،مهرداد جماعتی،ساسان انصاری،محمد قاضی واسماعیل شریفات

3- در تیم سپاهان هم احتمالا نفراتی مثل:رحمان احمدی،حسین پاپی ،هادی عقیلی،عبدالله کرمی،رسول نویدکیا،فوزیل موسی اف،وریاغفوری،احسان حاج‌صفی،مهدی شریفی،محمدرضاخلعتبری وجواهیر سوکای یازی می‌ کنند.

4- در بازی رفت 2 تیم که در روز 2 شهریور ودر اصفهان برگزار شد 2 تیم با هم به تساوی یک بر یک رسیدند.

5 -20 بازی آخر 2 تیم در لیگ‌برتر برای سپاهان موفقیت بارتر بوده است در این 20بازی تیم سپاهان صاحب 8برد،9 مساوی و3 باخت به دست آورده است،26 گل زده و16 گل خورده در کارنامه تیم فوتبال سپاهان ثبت شده است.

6-فولاد در صورت برد برابر تیم فوتبال سپاهان 40 امتیاز ی میشود وتاصدر بالا می‌ آید ولی سپاهان اگر با 2 گل برنده شود تا رتبه دوم بالا می‌ آید.

7-دو تیم سپاهان و فولاد خوزستان در تاریخ لیگ برتر ۲۵ بار به مصاف هم رفته اند که در این بین سپاهان ۱۰ پیروزی و فولاد ۴ پیروزی به دست آورده اند ضمن اینکه ۱۱ دیدار نیز با نتیجه تساوی به پایان رسیده است.در ۲۵ دیدار این دو تیم در لیگ برتر ۵۶ گل به ثمر رسیده است که سهم سپاهان ۳۴ گل و سهم فولاد خوزستان ۲۲ بوده است.

8-حسین فرکی که سال قبل هدایت فولاد خوزستان را بر عهده داشت و موفق شد همراه با این تیم به مقام قهرمانی لیگ برتر برسد در انتهای فصل پیش از هدایت این تیم کناره گیری کرد تا دراگان اسکوچیچ کروات جانشین او شود. فرکی آخرین بار روز ۲۴ اردیبهشت سال جاری در چارچوب مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در مرحله یک هشتم نهایی با فولاد رو به روی السد قطر قرار گرفت که آن دیدار در نهایت با تساوی ۲ بر ۲ و حذف فولاد به پایان رسید. از آن روز تا روز بازی فولاد و سپاهان ۲۷۵ روز می‌گذرد و بدین ترتیب فرکی پس از ۸ ماه و ۴ هفته و ۲ دوباره روی نیمکت‌های ورزشگاه غدیر می‌نشیند.

9- فولاد در این چند فصل بازیکنان خارجی خوبی خریداری کرده است که آخرین آنها آلویز نانگ است. او از هفته شانزدهم وارد ترکیب فولاد شد و در ۴ بازی که برای فولاد به میدان رفته است ۴ گل به ثمر رسانده است، او که دروازه تراکتورسازی، پرسپولیس و استقلال خوزستان را باز کرده است روز جمعه هم امید اسکوچیچ برای فتح دروازه سپاهان است. در سوی دیگر چهره ویژه بازی روز جمعه عبدالله کرمی است، مدافع با تجربه‌ای که فصل گذشته نقش مهمی در قهرمانی فولاد داشت اما در این فصل به سپاهان پیوست و روز جمعه برابر تیم سابق خود قرار می‌گیرد. کرمی در بازی رفت نیز تک گل سپاهان را به ثمر رساند، تک گلی که در ادامه با گل سروش رفیعی خنثی شد.

**البته که مهم ترين خبر جنوب گردو غبار اهواز است اما فوتبال، اين ياس را از ميان خواهد برد . اهوازي ها با تيم درخشان شان براي صدرنشيني به جنگ با غبار و ياس پرداخته اند .

برچسب‌ها: فولاد خوزستان فولاد مبارکه سپاهان فولاد - سپاهان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

9 0

587 مجتبی دزفول1393/11/23

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi