خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,176

آنچلوتی: این بدترین نمایش رئال بود

آنچلوتی: این بدترین نمایش رئال بود
داربی شهر مادرید بین تیم های آتلتیکو مادرید و رئال مادرید برگزار شد که این دیدار با نتیجه چهار بر صفر به سود آتلتیکو به پایان رسید.

در این دیدار تیاگو (۱۴)، سائول نیگوئز (۱۸)، آنتونی گریزمان (۶۷) و ماریو مانژوکیچ (۸۹) برای آتلتیکو گلزنی کردند. با این نتیجه آتلتیکو ۵۰ امتیازی شد و در رده سوم جدول باقی ماند. رئال مادرید هم با ۵۴ امتیاز همچنان در صدر جدول قرار گرفته است.

کارلو آنچلوتی در مورد این شکست گفت: دلیل شکست ما مشخص است. آتلتیکو شایسته پیروزی بود چون از هر جنبه ای که فکرش را بکنید موفق شد ما را مغلوب کند. آنها جنگجوتر بودند و اشتیاق شان برای پیروزی بیش از ما بود. بهتر بازی کردند و همه چیزشان بهتر از ما بود. همه ما متاسف هستیم. باید این روند را خیلی زود عوض کنیم. باید اطمینان پیدا کنیم که چنین اتفاقی دیگر و در هیچ دیدار دیگری رخ نخواهد داد. در همه زمینه ها ناموفق بودیم. همه توپ ها را از دست دادیم و گویی خودمان را در هیچ صحنه ای از بازی نمی دیدیم. هیچ کدام از بازیکنان تیم من عملکرد خوبی نداشت.

آنچلوتی افزود: بد بازی کردیم اما هنوز هم در صدر جدول رده بندی لیگ اسپانیا قرار گرفته ایم. نمایش بدی داشتیم. بدترین نمایش رئال مادرید اما بازیکنانم را باور دارم. ما پس از شکست های پیشین موفق شدیم بازگشت خوبی داشته باشیم. این بار هم همین کار را انجام می دهیم. آتلتیکو خیلی خوب بازی کرد. در پایان فصل همه چیز مشخص خواهد شد. بدون شک این بازی را فراموش نمی کنم. باید صحنه های این دیدار را تماشا کنم تا تمام اشتباهات مان را آنالیز کرده و از آنها برای پیشرفت مان استفاده کنم. این طور بازی کردن برای ما به هیچ وجه طبیعی نیست اما به عنوان یک مربی تمام مسئولیت این اتفاق را می پذیرم. در رویارویی با آتلتیکو، هیچ کدام از ما کارهای مان را خوب انجام ندادیم.

برچسب‌ها: آنچلوتی رئال مادرید

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

153 تبریز سیتی1393/11/19

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi