خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,130

طلسم دربی مادرید

طلسم دربی مادرید
مرجع خبری رئال مادرید : در گذشته ای نه چندان دور رئال حاکم مطلق دربی های مادرید بود و در یک دوره ی طولانی مدت 14 ساله در دربی مادرید مقابل اتلتیکو شکست نخورده بود . اما حالا کار به جایی رسیده که از 6 بازی اخیر این دو تیم اتلتیکو شکست نخورده و 4 پیروزی را کسب کرده و شکست 4 بر صفر در بازی اخیر حکم تیر خلاص بر پیکره ی رئال را داشت . درست است که رئال چند بازیکن تاثیر گذار خود را در اختیار نداشت ولی ارزش همین بازیکنانی که در زمین بودند چند برابر بازیکنان اتلتیکو بود . به خصوص حضور رونالدو در زمین گواهی بر این مدعاست . پس از اینکه زمزمه هایی مبنی بر محرومیت و از دست دادن دربی برای رونالدو به گوش میرسید او بالاخره در این بازی حضور یافت . هرچند که شاید حالا آرزو کند که کاش از این بازی محروم میشد . او انتظار داشت جشن تولد 30 سالگی خود را با درخشش در دربی مادرید جشن بگیرد . ولی پس از بازی حال و روز رونالدو شباهتی به یک مرد خوشحال نداشت .
قبل از دربی پاوون بازیکن اسبق رئال مادرید در مصاحبه با گل عنوان کرده بود : ” آنچلوتی پس از نمایش های ضعیف اخیر در دربی باید از دربی های قبلی درس گرفته باشد و چیزی جدید در چنته داشته باشد . به خصوص وقتی اتلتیکو گل اول را بزند . ” پس از بازی هشداری که او داده بود اتفاق افتاد و تلاش تکراری آنچلوتی هیچ ثمری نداشت . به طرز شگفت انگیزی پس از نمایش های ضعیف خدیرا در بازی های قبلی او از ابتدا در ترکیب قرار گرفت . در خط دفاعی هم رئال پپه و راموس را در اختیار نداشت و مطابق انتظار بی بی سی هم مثلث هجومی تیم را تشکیل میدادند .
کامللا مشهود ، اتلتیکو از آغاز تا پایان بازی رئال را آزار داد . روی اشتباه بد کاسیاس با شوت ضعیف تیاگو دروازه ی رئال باز شد و رئال عقب افتاد . اما این پایان کار نبود و با فاجعه ای که مدافعین رقم زدند 4 بار دروازه ی ایکر گشوده شد . این بار مثل فینال لیسبون راموسی در کار نبود تا اشتباه کاسیاس را جبران کند . اما مشکل رئال پیچیده تر از این بود . کارواخال مدافع راستی که تحسین ها را برانگیخته بود در این بازی اسفناک کار کرد . روی گل دوم در نبرد تن به تن مقابل سیکیرا شکست خورد و روی گل سوم در پست خود نبود و نتوانست سائول را مهار کند و گریزمان گل سوم را زد . واران که جمعه توسط مورینیو بهترین مدافع دنیا شناخته شده بود نیز روی گل های سوم و چهارم مقصر اصلی به شمار میرفت و در اکثر مواقع محو بازی گریزمان میشد .
آنچلوتی پس از بازی اظهار داشت : ” بازی وحشتناکی بود . بدترین بازی ما بود . اتلتیکو لایق پیروزی بود چون در هر زمینه ای از ما بهتر کار کرد . باید این شکست را در روز های آتی ریشه یابی کنیم . ” حق با اوست . از هر زاویه ای که به قضیه نگاه کنیم این نتیجه برای رئال تحقیر آمیز است . طبق معمول سیمئونه کارش را مقابل رئال خوب انجام داد . او پس از بازی گفت : ” آنچه که تمرین کرده بودیم را در زمین پیاده کردیم . ”
طی سال های 99 تا 2013 که اتلتیکو بازنده ی مطلق در دربی مادرید بود برخی به طلسم شدن این تیم باور داشتند و معتقد بودند که آن ها دیگر هرگز نمیتوانند مقابل رئال پیروز شوند . اما اکنون ورق برگشته است . در حال حاضر رئال مادرید طلسم شده است .

برچسب‌ها: دربی مادرید اتلتیکو مادرید 4-0 رئال مادرید

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

270 آدوو1393/11/19

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi