خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,355

پرسپولیس از سایه بیرون آمد

پرسپولیس از سایه بیرون آمد
این آخرین گزارش از اردوی پرسپولیس در امارات و
شیخ‌نشین رأس‌الخیمه است. پرسپولیسی‌ها بالاخره این اردو را به اتمام رساندند و به یک هفته سایه‌نشینی‌شان پایان دادند. در این مدت که سرخپوشان به اردو رفتند و بنا به صلاحدید کادرفنی هیچ خبرنگار و عکاسی را با خود نبردند، باز هم رسانه‌ها موفق به دریافت اخبار و گزارش‌های کامل شدند و این نشان می‌دهد هیچ‌کس نمی‌تواند پرسپولیس را از نظرها به‌طور کامل پنهان کند. تیمی که متعلق به میلیون‌ها ایرانی است، در این مدت مهجور ماند و اخبارش کمتر به گوش طرفدارانش رسید ولی با این حال سعی کردیم هیچ نکته‌ای را از نظر شما پنهان نکنیم‌؛ هرچه بود را نوشتیم و خواندید.

تعجب درخشان
حميد درخشان از اينكه در تماس با دوستانش در تهران مي‌شنيد تمام اخبار اردو به صورت جزئي و ريزبينانه در رسانه‌ها به خصوص روزنامه خبرورزشي به چاپ رسيده، متعجب شده بود. اين موضوع توسط يكي از دوستان نزديكش به گوش‌مان رسيد. تعجب درخشان بيشتر به اين خاطر بود كه چه كسي اين اخبار را به رسانه‌ها مي‌داد و به دنبال پيدا كردن آن‌ فرد است!

تمرين سبك و ريكاوري
آخرين جلسه تمريني پرسپوليس، يك ريكاوري ساده و انجام تمرينات سبك بود كه صبح ديروز در ورزشگاه كوچك باشگاه الامارات برگزار شد. در اين جلسه تمريني، نرم‌دوي، انجام حركات كششي، كار با توپ، استارت‌هاي كوتاه و سرعتي و سانتر از جناحين براي بازيكنان درنظر گرفته شده بود. شرايط تمرين باعث شد فشار كمتري به بازيكنان وارد شود و اين مسئله به خاطر بازي خوبي بود كه سرخپوشان برابر رأس‌الخيمه انجام دادند. درخشان در طول تمرين نسبت به روزهاي گذشته، بيشتر از بازيكنانش تمجيد كرد تا به آنها روحيه بدهد.

250 دلار پول توجيبي
محمود خوردبين مجموعاً 250 دلار پول توجيبي به بازيكنان پرسپوليس پرداخت كرد. اين مبلغ از نظر بازيكنان بسيار ناچيز بود. يكي از همراهان تيم با زباني طنز به دستيار حميد درخشان در اين خصوص گفته بود: «بازيكنان با اين پول حتي نمي‌توانند در امارات قليان عربي بكشند!» طاهري مدير باشگاه پرسپوليس، بي‌پولي‌ها و خالي بودن حساب باشگاه را دليل اصلي آب رفتن پول توجيبي عنوان كرده بود.

ظهر جمع كردند
اعضاي كاروان پرسپوليس پس از صرف ناهار، وسايل خود را جمع و جور كردند تا آماده سفر به شهر دبي شوند. مسئولان هتل مانگرو رأس‌الخيمه نيز در لحظات ترك اين هتل توسط سرخپوشان با آنها عكسي به يادگار گرفتند. شرايط جغرافيايي و LIFESTYLE در رأس‌الخيمه به گونه‌اي است كه معمولاً تيم‌هاي فوتبال، اين شهر را به عنوان محل اقامت خود انتخاب نمي‌كنند و عكس گرفتن مسئولان هتل مانگرو با پرسپوليسي‌ها چندان غيرطبيعي هم نبود!

بوقچي‌ها شبيه كادرفني
مسئله‌اي كه همه را در اردو آزار مي‌داد همرنگ و هم‌شكل شدن لباس اعضاي كادرفني با بوقچي‌هايي بود كه به خرج باشگاه راهي امارات شده بودند. چند نفر از بوقچي‌هاي پرسپوليس لباسي را از مسئولان اين تيم دريافت كردند كه كاملاً شبيه لباس حميد درخشان و ساير دستيارانش بود. اين مسئله به نظر شما چيزي شبيه فاجعه نيست؟!

بازگشت بامدادي
كاروان پرسپوليس با پرواز ساعت 22 به وقت تهران از فرودگاه بين‌المللي دبي به سمت تهران حركت كرد. بامداد دوشنبه (امروز)، بازيكنان به خانه رسيدند تا مشغول استراحت شوند. پرسپوليسي‌ها از امروز تا عصر فردا استراحت مي‌كنند و سپس تمرينات‌شان را شروع خواهند كرد. اين پايان سفر «پنهاني» پرسپوليس به امارات بود.

برچسب‌ها: حمید درخشان پرسپولیس تهران

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

95 8

625 هت ریگ1393/10/29

ارتش سرخ6666: هافبک 27 ساله آراز شیرازی قدرت 406 و شهنام رجایی قدرت 378 در لیست فروش

30 دی (16:32)


منچستر رفسنجان: فقط خدا کنه قبل از شروع لیگ یکی تیمو بخره و گرنه .

30 دی (11:07)


....پرسپولیس: تیم فروشی

30 دی (01:58)


نفت دانمارک: پرسپولیس به امید خدا نیم فصل دوم قهرمان میشه

29 دی (22:40)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi