خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,185

علي انصاريان:پرسپوليس حتي بازيکن معمولي هم نگرفت

علي انصاريان:پرسپوليس حتي بازيکن معمولي هم نگرفت
مدافع پيشين پرسپوليس با اشاره به اينکه صددرصد مشکل وجود داشته که علي کريمي از تيم ملي رفته است، گفت: با اتفاقات غير قابل باوري که براي مديريت پرسپوليس رخ داد، آنها حتي بازيکن معمولي هم نگرفتند.
به گزارش "مستر90" از مهر، علی انصاریان در مورد جدایی علی کریمی از تیم ملی و اختلافاتش با کارلوس کی‌روش، ضمن بیان مطلب فوق گفت: من علی را بسیار خوب می‌شناسم، از ۱۷ یا ۱۸ سالگی ما با هم بودیم. یک اتفاق خوبی که در مورد علی کریمی همیشه رخ می‌دهد این است که او به هر قیمتی تن به هر کاری نمی‌دهد.
وی در ادامه افزود: صددرصد مشکلی وجود داشته که کریمی می‌گوید به استرالیا نمی‌رود؛ چراکه او برای تیم ملی همیشه سرباز بوده و حتما رفتار درست یا حمایت صحیحی از وی به عمل نیامده که چنین تصمیمی گرفته است.
مدافع پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اتفاقاتی که این روزها پیرامون این تیم رخ داده، افزود: این اتفاق‌ها غیرقابل باور است. وقتی مدیر باشگاه را می‌گیرند، بازداشت می‌کنند و در فصل نقل و انتقالات این باشگاه بزرگ حتی نمی‌تواند بازیکنانی معمولی بگیرد و اتفاقا بازیکنان خودش را هم از دست می‌دهد، شما بگویید چگونه باید این مسائل را باور کنیم؟
وی در ادامه خاطرنشان کرد: مدیریت بسیار مهم است و پرسپولیس الان از همین بخش در حال ضربه خوردن است. حمید درخشان هم انگار هر روز دستش بیشتر خالی می‌شود و کارش هم سخت‌تر.
انصاریان در پایان گفت: باید ببینیم این سیستم را چه کسی بسته. هم برای پرسپولیس و هم استقلال، وزارت ورزش باید بیاید و جواب بدهد. متاسفانه در عروسی‌ها همه هستند ولی در ختم‌ها هیچکس نیست؛ الان هم به همین دلیل کسی پاسخ درستی نمی‌دهد. به هر حال امیدوارم پرسپولیس از این وضعیت خارج شود.

برچسب‌ها: علی انصاریان پرسپولیس تهران علی کریمی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

32 6

403 ارتش سرخ 666661393/10/12

کیان ایرانیان: خوب ریش واسه مرد پرسپولیس هم جا مرده..خخخخخخخ

12 دی (20:48)


12 دی (13:39)


ساسان سامانی: این مردک استقلالی هر وقت ریششو میزد میرفت استقلال هر وقت ریشش در میومد میومد پرسپولیس

12 دی (13:36)


چتمارس 2: این چه زبون در آورده.مردک استقلالی

12 دی (13:29)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi