خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,111

رئال مادرید در دوران تحولش هم بهترین است

رئال مادرید در دوران تحولش هم بهترین است
دوشنبه گذشته زمانی که منچسترسیتی در مراسم توپ طلا به عنوان برنده جایزه بهترین باشگاه دنیا معرفی شد، خیلی ها شگفت زده شدند. خیلی ها تصور می کردند که این جایزه به قهرمان اروپا می رسد. رئال مادرید چهاردهمین چمپیونزلیگ خود را با سه کامبک بی نظیر در برنابئو مقابل پی اس جی ، چلسی و سیتی کسب کرد که اسطورگی باشگاه را افزایش دادند و بدین ترتیب همان طور که جایزه بنزما به عنوان بهترین بازیکن و جایزه کورتوا به عنوان بهترین دروازه بان به شایستگی اهدا شد، جایزه بهترین باشگاه عملا ارزش خود را از دست داد. بعد از آن برگزارکنندگان فرانس فوتبال در مقابل فشارها توضیح دادند که جایزه بهترین باشگاه به تیمی می رسد که بیشترین نماینده توپ طلا را در رده فوتبال و زنان داشته باشد و تنها جایزه ایست که با رای گیری از هواداران انجام نمی شود. البته این توضیح چندان رضایت بخش نبود. روز بعدش آنچلوتی به سیتی تبریک گفت و البته سعی کرد که از جنجالی بی دلیل دور شود و پاسخی قاطعانه داد: او گفت که برای باشگاه رئال مادرید، چمپیونزلیگ جایزه واقعی بوده است که به ما رسید و لیاقتش را داشتیم.

برای این جایزه باید شایستگی های ورزشی در نظر گرفته شود و رئال مادرید جدا از چمپیونزلیگ یک دلیل دیگر هم داشت: با شایستگی و و به شکلی حماسی به قهرمانی لالیگا رسیدند آن هم در حلای که در دوره تغییر و ساخته شدن هستند. رئال مادرید جدا از آن که در حال بازسازی استادیوشم است، در حال بازسازی ترکیبش هم هست. کافی است که نظرات در زمان حذف دو سال پیش مقابل سیتی در یک هشتم نهایی چمپیونزلیگ یا باخت مقابل چلسی در فصل 21-2022 در نیمه نهایی را به یاد بیاوریم. در آن زمان همه می گفتند که رئال مادرید تیمی است که پیر شده و به همین خاطر جدیت و توانش را از دست داده و برخی نیز این تیم را در سطح قهرمانی اروپا نمی دانستند. این تیم اما متحول شد. حالا انرژی و قوای بدنی کافی در تیم برتی پیروزی در نیمه دوم بازیها با توجه به خستگی حریفان وجود دارد. تحولات در تیم باعث می شود که از دقیقه 60 به بعد، والورده، وینیسیوس، رودریگو، کاماوینگا و شوامنی بتوانند به حریف غالب شوند. این بازسازی باعث شد تا رئال مادرید به شکلی ساکت و ارام خود را بازسازی کند. نسلی فراموش نشدنی که با استعداد پیش رونده خود تیم غالب فوتبال اروپا است و قدرتنمایی می کند. رئال مادرید در حال ساخته شدن است و مسیرش را به درستی طی می کند. اسم این کار “افزایش انتظارات از خود” است.

برچسب‌ها: رِئال مادرید فوتبال خارجی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

70 Black Hole1401/07/30

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi