خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار سپاهان
اتحاد سپاهان
11
9,261

سپاهان – فولاد؛ به جذابیت یک فینال با حضور فغانی

سپاهان – فولاد؛ به جذابیت یک فینال با حضور فغانی
سپاهان بعد از دو برد متوالی مقابل گل ‌گهرسیرجان با بدشانسی و البته گل به خودی برد را با مساوی عوض کرد ولی همچنان با ۷ امتیاز صدرنشین لیگ است اما فولاد خوزستان هم در یک مسابقه دیدنی و مهیج ۳ بر ۲ از سدتراکتور گذشت تا اولین برد فصل را دشت کند. این بازی قطعا یکی از جذاب‌ترین و حساس‌ترین مسابقات هفته خواهد بود جایی که جمعی از بهترین بازیکنان فوتبال کشورمان و همچنین دو مربی با کلاس مربیگری متفاوت حضور دارند. مورایس با تجربه و جواد نکونام مربی جوان و کاربلد و با انگیزه.

به گزارش مستر نود چهره ویژه دیگر این مسابقه علیرضا فغانی است یکی از بهترین داوران فوتبال جهان که دوباره به لیگ برتر بازگشته است. فصل گذشته سپاهان در اصفهان ۲ بر یک فولاد را برد اما در بازی برگشت در اهواز با نتیجه باورنکردنی ۳ بر صفر شکست خورد تا همه از سپاهان محرم نویدکیا نا امید شوند. آن بازی ۸ خرداد ماه امسال برگزار شدو حالا سه ماه بعد از آن مسابقه باید دید سپاهان با مورایس می‌تواند انتقام آن باخت را بگیرد یا این فولاد است که زیرکانه در اصفهان امتیاز خواهد گرفت.

این مسابقه به دلیل قارچ چمن ورزشگاه نقش جهان در ورزشگاه فولادشهر ورزشگاه خانگی ذوب آهن برگزار می شود. فولاد با پنالتی تراکتور را برد پنالتی‌ که برخی آن را مشکوک خواندند. این بازی به اندازه یک فینال جذابیت و حساسیت دارد.

برچسب‌ها: سپاهان اصفهان سپاهان-فولاد فغانی داور ایرانی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

88 سپاهان اهرم1401/06/08

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi