خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار فیورنتینا
اتحاد فیورنتینا
28
1,340

درگیری لفظی اسپالتی با هوادار فیورنتینا + عکس

درگیری لفظی اسپالتی با هوادار فیورنتینا + عکس
اسپالتی متولد فلورانس است و قبلا گفته بود از کودکی هوادار فیورنتینا بوده و به عنوان هوادار هر هفته به ورزشگاه آرتمیو فرانکی می رفته است.

مستر90 | دیدار دو تیم فیورنتینا و ناپولی در فلورانس با نتیجه 0-0 به پایان رسید. در این دیدار، بعضی از هواداران فیورنتینا که پشت نیمکت دو تیم نشسته بودند، به گفته اسپالتی برای 90 دقیقه به مادر او توهین کردند که با واکنش سرمربی ناپولی همراه بود. پس از بازی اسپالتی در کنفرانس خبری گفت:

می توانم در مورد گستاخی هواداران فیورنتینا پشت نیمکت صحبت کنم؟ اینجا همیشه این مشکل وجود دارد. آنها مدام طی 90 دقیقه شعار می دادند: "مادرت یک خوک است". این در حالی بود که کنارشان چندین کودک نشسته بود که می دیدند و می شنیدند. هیچکس به آنها چیزی نمی گفت. برای سالهاست که اینجا همین چیزها را می شنوم. وقتی سه احمق بین هواداران هستند، باید اقدامات احتیاطی را انجام دهید. می گویند این اتفاق همه جا رخ می دهد اما چنین چیزی صحت ندارد. هیچکس در ناپل به مربیان حریف توهین نمی کند. مادر من 90 ساله است و من در زندگی ام فقط او را دارم. مادرم را رها کنید. گستاخی در چنین سطحی واقعا غیرممکن است.
لوچانو اسپالتی حین بازی از کوره در رفت و به سمت هواداران فیورنتینا رفت تا توهین ها علیه مادرش را تمام کنند و در مقابل هواداران ویولا به کار خود ادامه دادند. یکی از هواداران سعی کرد به اسپالتی سیلی بزند و یکی دیگر از آنها یک بطری را به سر او کوباند. این در حالی است که اسپالتی متولد فلورانس است و قبلا گفته بود از کودکی هوادار فیورنتینا بوده و به عنوان هوادار هر هفته به ورزشگاه آرتمیو فرانکی می رفته است.

این اولین بار نیست که هواداران فیورنتینا شعارهای ناجوانمردانه ای می دهند. پیش از این آنها در دیدار مقابل یوونتوس به گائتانو شیره آ اسطوره فقید بیانکونری که در تمام ایتالیا یک قهرمان ملی به حساب می آید، توهین می کردند و حتی یک بنر با الفاظ رکیک به او نصب کرده بودند و این باعث شد پاول ندود بازی را نیمه کاره رها کند و از عصبانیت استادیوم را ترک کند.

برچسب‌ها: فیورنتینا اخبار فیورنتینا ناپولی لوچانو اسپالتی هواداران فیورنتینا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

119 Sporties_fa@1401/06/07

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi