خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار سپاهان
اتحاد سپاهان
11
9,261

شنبه روز سرنوشت‌ساز باشگاه پرسپولیس

شنبه روز سرنوشت‌ساز باشگاه پرسپولیس
پس از منتفی شدن حضور فیلیکس ماگات مسئولان باشگاه سپاهان مذاکراتشان با ژوزه مواریس که سابقه درخشانی در همکاری با مورینیو در تیم‌های پورتو، اینترمیلان، رئال مادرید و چلسی دارد را جدی‌تر کردند و سپس این مربی با پروازی از ترکیه راهی اصفهان شد تا در مورد جزییات قرارداد با مدیران سپاهان گفتگو کند.
مورایس برای بررسی شرایط در اصفهان دو روز را در این شهر گذرانده است. او در این سفر جلساتی تقریبا طولانی‌مدت با محمدرضا ساکت برگزار کرده که نشان از بررسی جزییات قراردادش برای حضور به عنوان سرمربی سپاهان دارد.
مواریس پس از دو روز حضور در اصفهان به پرتغال بازگشته، ولی روز آینده درنهایت تکلیف حضور یا عدم حضور این مربی مشخص خواهد شد.  اما اخباری که از پیرامون باشگاه سپاهان شنیده می‌شود این است که مورایس با مسئولان باشگاه به توافق رسیده و به دلیل برخی مسائل اعلام رسمی حضور او روی نیمکت طلایی‌پوشان اصفهانی به روز آینده ( شنبه 28 خردادماه) موکول شده است.
مورایس علاوه بر تجربه طولانی مدت به عنوان دستیار که مهم‌ترین‌هایش با ژوزه مورینیو بوده، به عنوان سرمربی نیز در فوتبال آسیا تجربه زیادی دارد و توانسته در کی‌لیگ و لیگ عربستان با چونبوک موتورز و الهلال به مقام قهرمانی دست پیدا کند؛ تجربیاتی که در 58 سالگی او را تبدیل به یک مربی پخته کرده و در صورت حضور در سپاهان یکی از جذاب‌ترین مربیان فصل بیست و دوم لیگ برتر فوتبال ایران خواهد بود.

برچسب‌ها: سپاهان فوتبال

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

71 سپاهان بزین1401/03/28

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi