خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار چلسی
اتحاد چلسی
9
7,821

توماس توخل: به مهارت‌های انفرادی بازیکنان حریف باختیم

توماس توخل: به مهارت‌های انفرادی بازیکنان حریف باختیم
سرمربی شیرهای لندن تصور می‌کند حق تیمش حذف شدن نبود.

توماس توخل معتقد است که در مجموع دو بازی رفت و برگشت، چلسی شایستگی بیشتری نسبت به رئال مادرید برای رسیدن به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا داشت.

مستر90 | قهرمان دوره قبلی این رقابت‌ها در مصاف با نماینده اسپانیا ۵-۴ شکست خورد تا از رسیدن به جمع چهار تیم برتر مسابقات باز بماند. در اینجا گفته‌های توخل در نشست خبری پس از بازی را به نقل از اسکای می‌خوانید:

بسیار ناراحت هستیم و در عین حال خیلی به این عملکرد افتخار می‌کنیم چون فوق العاده بازی کردیم و لایق چیزی که نصیب‌مان شد بودیم؛ ما چهار گل زدیم و فرصت‌های بزرگی حتی برای زدن گل‌های بعدی داشتیم ولی بدشانس بودیم و به همین خاطر مأیوس هستیم. ما مغلوب مهارت‌های ناب انفرادی و بهره بردن حریف از اشتباهات‌مان شدیم. متاسفانه ما پس از پس گرفتن توپ‌ که مهم‌ترین قسمت بازی با رئال مادرید است، دو بار مرتکب اشتباه شدیم. خلاصه در نهایت بدشانس بودیم و با توجه به عملکردی که امروز داشتیم، لایق راهیابی به دور بعد بودیم اما این طور نشد. شما در چنین بازی‌هایی به شانس نیاز دارید و امروز شانس با ما یار نبود.
آن‌ها در استمفوردبریج موقعیت‌های زیادی نساختند ولی از تمامی موقعیت‌های نصفه و نیمه بهره بردند. در این شرایط باید اشتباهات‌تان را کاهش دهید و ما در طول دو بازی نتوانستیم آن‌ها را به پایین‌ترین حد ممکن برسانیم. به همین خاطر قبل از آمدن به اینجا کار سختی داشتیم و همان طور که گفتم پس از صاحب توپ شدن، دو بار توپ را به شکلی حیاتی لو دادیم که شاید تنها برخی از تیم‌ها آن‌ها را به گل تبدیل کنند اما مقابل رئال مادرید این طور نیست. من معتقدم بر اساس دو بازی و عملکردی که امروز داشتیم، لایق صعود بودیم اما شانس یاری نکرد. هیچ حسرتی هم در کار نیست چون این از آن باخت‌هایی بود که می‌توان آن‌ها را با غرور پذیرفت.

بازیکنان با طرح و برنامه ما به طرز کاملا متفاوتی نسبت به بازی لیگ برتری مقابل برنتفورد کنار آمدند. ما پنج روز پس از آن بازی به مصاف رئال مادرید رفتیم و به نظرم این عامل بسیار مهمی بود... امروز بازیکنان در زمان در اختیار داشتن توپ بسیار منظم و فعال بودند و بدون توپ هم تلاش زیادی کردند. بنابراین ما شجاعت زیادی به نمایش گذاشتیم و در کنار آن کیفیت کار هم مشخص بود.
از دیدن بگو و بخند داور با سرمربی حریف خوشم نیامد. به نظرم زمان درستی برای این کار نبود و این را به خودش هم گفتم.
سرمربی چلسی در نهایت بابت دخالت VAR در صحنه گلزنی مارکوس آلونسو ابراز نارضایتی کرد و اعتقاد داشت که داور در پایان وقت‌های اضافی، خیلی زود سوت خود را به صدا در آورده است.

شاید این خواسته زیادی در این مسابقه و مقابل این حریف باشد.

برچسب‌ها: چلسی اخبار چلسی توماس توخل رئال مادرید UCL

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

154 Lovemorgh1401/01/24

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi