خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار چلسی
اتحاد چلسی
9
7,821

رئال 2-3 چلسی؛ تسلیم‌ناپذیر مثل تیم کارلتو

رئال 2-3 چلسی؛ تسلیم‌ناپذیر مثل تیم کارلتو
رئال در یک بازی نفسگبر با وجود شکست از چلسی توانست راهی نیمه نهایی لیگ قهرمانان شود.
به گزارش مستر90، دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند و دقایق ابتدایی با جنگ های فیزیکی میانه زمین آغاز شد. در دقیقه 10 بود که حرکت خوب وینسیوس پشت محوطه جریمه چلسی با خطای ریس جیمز همراه شد تا یک ضربه آزاد برای رئال اعلام شود اما ضربه کریم بنزما از بالای دروازه ادوارد مندی به بیرون رفت.
دو دقیقه بعد نوبت تیم میهمان بود تا اولین موقعیت خطرناک را روی دروازه رئال ایجاد کند اما حضور به موقع ناچو و کارواخال باعث بلوکه ضربات تیمو ورنر و کای هاورتز شد.
در حالی که دو تیم به دنبال تسلط بر میانه زمین و ایجاد موقعیت روی دروازه‌های یکدیگر بودند، این چلسی بود که روی یک غافلگیری به گل رسید. روی حرکت خوب ورنر بود که میسون مونت در محوطه جریمه رئال صاحب فرصت شد و با یک ضربه بغل پای تماشایی دروازه کورتوا را باز کرد.

بعد از این گل رئالی ها کم کم پیش کشیدند و در دقیقه 23، روی حرکت وینیسیوس، این بنزما بود که پشت محوطه جریمه صاحب موقعیت شد اما ضربه والی او بعد از برخورد به تیاگو سیلوا به شکل خطرناکی از بالای دروازه به بیرون رفت.
در ادامه بازیکنان چلسی بار دیگر با پرس شدید از جلوی زمین، مانع از شکل گیری بازی حریف می شدند و به دنبال رسیدن به گل بعدی بودند. در دقیقه 34، رودیگر روی یک حرکت انفرادی خوب، می توانست روی دروازه رئال خطرساز شود اما ضربه او از کنار دروازه به بیرون رفت.
در دقایق پایانی نیمه اول تلاش دو تیم برای رسیدن به گل ادامه داشت اما هیچ یک از حملات آنها به موقعیت خطرناکی منجر نشد و در نهایت نیمه اول با همان یک گل به سود چلسی به پایان رسید.

نیمه دوم با هجوم های پیاپی چلسی شروع شد و این تیم خیلی زود توانست گل دوم را هم بزند. دقیقه 51 بازی روی یک ارسال کرنر، آنتونیو رودیگر با ضربه سر توپ را دور از دستان کورتوا درون دروازه جای داد. نکته این گل اما اشتباه داور در اعلام آن بود. در واقع چلسی روی کرنری به گل رسید که عملا رخ نداده بود.

چلسی که کماکان تیم برتر میدان بود، برای زدن گل سوم بی تاب نشان می داد و عجیب اینکه رئال نمی توانست روی بازی مسلط شود. آبی ها دقیقه 62 گل سوم را هم زدند ولی وی ای آر آن را به دلیل خطای هند مارکوس آلونسو مردود اعلام کرد.

چلسی ناامید نشد و دقیقه 75 مزد برتری خود را گرفت. این بار تیمو ورنر بود که از سمت چپ همه مدافعان پیش روی خود را جا گذاشت و ضربه او با برخورد به دست تیبو کورتوا به درون دروازه غلتید.

رئال تیم ویران شده ای از لحاظ روحی نشان می داد ولی کارلو آنچلوتی با دو تعویض ورق را برگرداند. مندی و کاسیمیرو از زمین خارج شدند و رودریگو و کاماوینگا به زمین آمدند. 5 دقیقه بعد رئال به گل رسید. سانتر بیرون پای استثنایی لوکا مودریچ را رودیگوی تازه وارد با یک بغل پا به تور چسباند تا بازی در مجموع برابر شود.

گل رودریگو در نهایت باعث شد بازی به دو نوقت اضافه کشیده شود در حالی که به نظر حذف رئال قطعی می رسید.

شش دقیقه از نیمه اول وقت های اضافه گذشته بود که رئال مادرید به گل رسید. سانتر بیرون پای وینیسیوس را کریم بنزما با ضربه سر به تور دروازه چلسی چسباند. در نهایت این بازی با نتیجه 2-3 به سود چلسی تمام شد ولی رئال در مجموع با برتری 5-4 به نیمه نهایی لیگ قهرمانان صعود کرد.

برچسب‌ها: چلسی اخبار چلسی رئال مادرید UCL

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

59 Lovemorgh1401/01/24

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi