خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار فرانسه
اتحاد فرانسه
10
4,801

روتن: رئال مادرید حذف شود، امباپه با PSG تمدید می کند!

روتن: رئال مادرید حذف شود، امباپه با PSG تمدید می کند!
به گزارش مستر90، قرارداد کیلیان امباپه، ستاره جوان و فرانسوی PSG در پایان فصل با این تیم به اتمام می رسد و علی‌رغم اخبار و شایعات فراوان، هنوز توافقی بر سر تمدید قرارداد صورت نگرفته است. رئال مادرید در سال های اخیر علاقه زیادی به جذب امباپه داشته و حتی تابستان سال قبل پیشنهاد هنگفت 180 میلیون یورویی را نیز برای خرید این بازیکن ارائه داد که مورد توجه PSG قرار نگرفت.

ستاره فرانسوی از ژانویه می تواند با رئال مادرید وارد مذاکره شود ولی برخورد دو تیم در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان همه چیز را تا بازی برگشت(18 اسفند) به تعویق انداخت. پس از بازی رفت و درخشش امباپه که گل برتری تیمش را در دقیقه 93 زد، اخباری در مورد تلاش های جدید باشگاه برای تمدید با او منتشر شد و حتی شایعاتی در مورد ملاقات شبانه با خانواده امباپه نیز به گوش رسید.

ژروم روتن بازیکن سابق پی اس جی و فرانسه و از کارشناسان رادیو مونته کارلو در مورد قضیه امباپه اطلاعات جدیدی را عنوان کرد. اینکه حالا شانس جدایی کاهش پیدا کرده است.

او در این رابطه گفت:« طبق اطلاعاتی که به من رسیده، مذاکرات با امباپه وارد فاز جدیدی شده و دو طرف مواضع شان را نزدیک تر کرده اند. اگر قبلا در ماه آگوست، شانس 99 درصدی برای جدایی امباپه قائل بودم، این شانس حالا به 65 درصد کاهش پیدا کرده است.

در واقع الان هم احتمال جدایی امباپه از پی اس جی بالاست ولی امیدواری ها برای حفظ او بیشتر شده است. به من گفته اند که اگر پی اس جی امسال بتواند در لیگ قهرمانان عنوان نخست را کسب کند، شانس تمدید امباپه بسیار افزایش خواهد یافت و در واقع هر لحظه ممکن است شرایط به نفع پی اس جی شود تا رئال مادرید. در واقع حذف رئال و صعود پی اس جی کفه ترازو را به سود پاریس سنگین تر خواهد کرد.»

برچسب‌ها: فرانسه تیم ملی فرانسه کیلیان امباپه لیگ فرانسه ژروم روتن رئال مادرید PSG

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

61 Sporties_fa@1400/12/04

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi