خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار مکزیک
اتحاد مکزیک
18
494

شگفتی بزرگ در انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ در کونکاکاف

شگفتی بزرگ در انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ در کونکاکاف
به گزارش خبرگزاری فارس، بامداد امروز تیم ملی کانادا در یک شگفتی بزرگ مقابل مکزیک در خاک خود به برتری ۲ بر یک رسید و با اقتدار به صدر جدول چسبید. در این گروه، کانادا با ۱۶ امتیاز و بدون باخت در صدر قرار دارد. آمریکا با ۱۵ امتیاز، مکزیک با ۱۴ امتیاز، پاناما با ۱۴ امتیاز و کاستاریکا با ۹ امتیاز در رده‌های بعدی قرار دارند.
تیم ملی کانادا در آستانه صعود به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر رسیده و می‌خواهد برای دومین بار راهی این رقابت بزرگ در دنیای فوتبال شود. این تیم پیشتر توانسته بود در جام جهانی ۱۹۸۶ مکزیک به این رقابت برسد که نتیجه ۳ باخت، بدون گل زده و ۵ گل خورده شد. این تیم اکنون با بازیکنانی مثل «آلفونسو دیویس»، ستاره بایرن مونیخ و مهاجمانی به نام «جاناتان دیوید» از لیل فرانسه و «کایل لارین»‌ از بشیکتاش امیدوار است بتواند نمایش بهتری در این رقابت از خود به ثبت رساند.

در کونکاکاف (آمریکای شمالی، مرکزی و حوزه کارائیب)، ۳ تیم به صورت مستقیم راهی مرحله بعدی خواهند شد و یک تیم به پلی‌آف خواهد رفت. به نظر می‌رسد کاستاریکا شانس کمی برای رسیدن به این رقابت دارد. تیمی که در جام جهانی ۲۰۱۴، نمایشی خیره کننده از خود به ثبت رسانید. باید دید در جدال جالب کانادا، آمریکا، مکزیک و پاناما کدام‌ تیم‌ها به صورت مستقیم راهی مرحله بعدی خواهند شد.
قیمت بلیت های جام جهانی
به گزارش اقتصاد آنلاین، در فاصله حدودا ۹ ماه تا آغاز جام جهانی قطر، قیمت بلیت‌های این رقابت‌ها به شرح زیر مشخص شد:

دیدارهای مرحله گروهی: 210 دلار

معادل: 5.670.000 تومان

دیدارهای مرحله حذفی: 570 دلار

معادل: 15.390.000 تومان

دیدارهای نهایی: 1607 دلار

معادل: 43.389.000 تومان

این مطلب برایم مفید است بلی ۰ نفر این پست را پسندیده اند لینک کوتاه لینک کپی شد بلیت جام جهانی جام جهانی 2022 جام جهانی قطر اخبار مرتبط

برچسب‌ها: مکزیک تیم ملی مکزیک باشگاه های ملی جام جهانی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

170 جهنم برد1400/11/28

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi