خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار یوونتوس
اتحاد یوونتوس
12
6,302

کولوسفسکی و 35 میلیون یورو در ازای ولاهوویچ

کولوسفسکی و 35 میلیون یورو در ازای ولاهوویچ
یوونتوس آماده ارائه پیشنهاد به فیورنتینا برای جذب ولاهوویچ.

دوشان ولاهوویچ، مهاجم صرب فیورنتینا گزینه ای جدی برای یوونتوس در روزهای آخر نقل و انتقالات ژانویه به حساب می آید.

طرفداری | به گزارش گاتزتا دلو اسپورت، یوونتوس برای اینکه حداقل سهمیه لیگ قهرمانان را در پایان فصل قطعی کند، تصمیم گرفته است تا به جای اقدام در تابستان برای جذب دوشان ولاهوویچ، در روزهای آخر نقل و انتقالات ژانویه برای خرید او وارد عمل شود. بیانکونری حاضر شده برای جذب این مهاجم اهل کشور صربستان، علاوه بر وارد کردن نام دیان کولوسفسکی به معامله با فیورنتینا، 35 میلیون یورو پول نقد نیز به ویولا پرداخت کند تا با درنظر گرفتن ارزش 35 میلیون یورویی وینگر سوئدی، ارزش این پیشنهاد به 70 میلیون یورو برسد.

اگرچه وینچنتزو ایتالیانو، سرمربی فیورنتینا به کولوسفسکی علاقه زیادی دارد، اما ویولا معتقد نیست که این بازیکن 21 ساله 35 میلیون یورو ارزش دارد. از طرف دیگر یووه نیز معتقد است ارزش 70 میلیون یورویی ولاهوویچ که فقط تا انتهای فصل آینده قرارداد دارد، بیش از حد است. اگر فیورنتینا حاضر به مذاکره جدی تر باشد، بانوی پیر اجازه از دست رفتن این فرصت را نخواهد داد.

ولاهوویچ اولویتی برای آرسنال نیز به حساب می آید، اما نمایندگان این مهاجم 21 ساله روشن ساخته اند که انتخاب اول او یوونتوس است. همه چیز در مراحل ابتدایی قرار دارد اما یووه می خواهد سرعت را در دستور کار قرار دهد و حتی شایعاتی مبنی بر ملاقات فدریکو کروبینی، مدیر ورزشی بیانکونری و دارکو ریستیچ، مدیر برنامه ولاهوویچ نیز وجود دارد. گفته می شود این مهاجم 22 ساله از داشتن دستمزد سالانه 6 میلیون یورویی در یوونتوس که مطابق با سیاست باشگاه تورینی است، خوشحال خواهد شد.

برچسب‌ها: یوونتوس دوشان ولاهوویچ دیان کولوسفسکی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

113 Esteghlal Fc‌1400/11/01

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi