خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار تاتنهام
اتحاد تاتنهام
36
576

جدایی پدیده لاماسیا از بارسا قطعی شد

جدایی پدیده لاماسیا از بارسا قطعی شد
به گزارش "ورزش سه"، ایلایش موریبا نیم فصل دوم فصل گذشته وارد ترکیب تیم اول بارسا شد و خوش درخشید تا از او به عنوان پدیده جدید لاماسیا یاد شود. فصل تمام شد و به نظر می رسید امسال شاهد قطعی شدن حضور ایلاش در تیم اول بارسا باشیم ولی مذاکرات تمدید با او خوب پیش نرفت و ایلایش همه پیشنهادات باشگاه را رد کرد. او معتقد است پیشنهاد بارسا در واقع بی احترامی به وی بوده و پس از ملاقات دیروز با مدیر برنامه هایش، تصمیم به جدایی خود را قطعی کرد.

این مساله به اطلاع سران بارسا نیز رسیده و آنها نیز مخالفتی ندارند.
ایلایش از لایپزیش پیشنهادی جدی دارد ولی باشگاه آلمانی تنها حاضر است شش میلیون یورو برای این بازیکن هزینه کند در حالی که بارسا به کمتر از 20 میلیون یورو راضی نیست.

تاتنهام نیز دیگر باشگاهی است که علاقه مند به جذب ایلایش است و البته صحبت از چلسی و منچسترسیتی نیز در میان است. ایلایش اخیرا تصمیم گرفت تا با پیراهن تیم ملی گینه به میدان برود تا زودتر بتواند مجوز بازی در لیگ برتر را به دست بیاورد. یکی از شروط حضور در لیگ برتر انگلیس، داشتن بازی های ملی است و ایلایش مطمئن نبود که به تیم ملی اسپانیا دعوت شود.
اکنون همه چیز برعهده بارسلوناست. یا ایلایش را باید یک سال به سکوها بفرستد یا رقم فروش او را کاهش داده و اجازه دهد بازیکن راهی تیمی دیگر شود.

از قرارداد ایلایش تنها یک سال باقیمانده و در صورت جدایی یا راهی بوندسلیگا می شود یا لیگ برتر.

برچسب‌ها: تاتنهام آر بی لایپزیش

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

130 ⓐ֤֤֤m֤֤i֤֤֤r1400/06/05

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi