خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار تاتنهام
اتحاد تاتنهام
36
576

لیورپول یا تاتنهام؛ مقصد ستاره اسپانیایی کجاست؟

لیورپول یا تاتنهام؛ مقصد ستاره اسپانیایی کجاست؟
به گزارش "ورزش سه"، آداما ترائوره که در روزهای پایانی پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی جاری همچنان شایعاتی درباره آینده حرفه‌ای‌اش وجود دارد و گفته می‌شود ممکن است در همین تابستان راهی تیمی دیگر شود، مورد توجه چند تیم لیگ برتری بزرگ قرار دارد.

در حالی که پیش از این گفته می‌شد باشگاه لیورپول نسبت به خدمت گرفتن این بال اسپانیایی علاقه‌مند است، حالا نشریه "تایمز" انگلیس خبر می‌دهد که باشگاه تاتنهام پیشنهاد جذب قرضی ترائوره با بند خرید در تابستان آینده را داده که ولورهمپتون این پیشنهاد را رد کرده است.

نونو اسپیریتو سانتو که از سال 2017 تا پایان فصل گذشته هدایت ولورهمپتون را برعهده داشت و در نهایت در این تابستان سرمربی تاتنهام شد، تمایل زیادی دارد تا شاگرد پیشینش را در تیم جدیدش داشته باشد. آداما ترائوره زیر نظر نونو بازی‌های درخشانی در جمع گرگ‌ها از خود به نمایش گذاشت.
پیش از این سایت " 90 مین"گزارش داده بود؛ باشگاه ولورهمپتون حاضر نیست بازیکن اسپانیایی خود را به رقمی کمتر از 40 میلیون یورو بفروشد، این در حالی است که لیورپولی‌ها امیدوار هستند تا با رقمی کمتر ترائوره 25 ساله را پیش از بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی به خدمت بگیرند.

ترائوره که از سال 2018 در عضویت باشگاه ولورهمپتون است و تاکنون در 133 بازی برای گرگ‌ها به میدان رفته و 10 گل هم به ثمر رسانده است، پیش از این مورد توجه باشگاه‌هایی همچون یوونتوس، بایرن مونیخ، لیدزیونایتد و بارسلونا بود.

برچسب‌ها: آداما ترائوره ولورهمپتون تاتنهام لیورپول

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

4 0

187 ⓐ֤֤֤m֤֤i֤֤֤r1400/06/02

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi