خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار یوونتوس
اتحاد یوونتوس
12
6,300

دوناروما، پشیمانیدوناروما، بزرگ یوونتوس ! او وارث بوفون بود

دوناروما، پشیمانیدوناروما،  بزرگ یوونتوس ! او وارث بوفون بود
پشیمانی بزرگ برای یوونتوس را دوناروما نام می برم. چطور می توانم او را فراموش کنم. او پیش از این نیز غول بود، یادم می اید زمانی که دوازده سال بیشتر نداشت، با همین فیزیک و شرایط جسمی کنونی بود، یک پسر قدرتمند، باهوش و با قدرت انفجاری و عکس العمل بسیار بالا، همه چیز را از ابتدا داشت درست مثل حالا.

صحبت های بالا بخشی از مصاحبه ی فابریتزیو راوانلی، مهاجم سابق بیانکونری که سال های پرفروغ و درخشانی را همراه بانوی پیر ایتالیا رقم زد بود. وی در ابتدا به به از دست رفتن شانس جذب دوناروما توسط یووه اشاره کرد که بی شک وارث حقیقی بوفون است.

پشیمانی بزرگ برای یووه

فکر می کنم باید از دوناروما نام ببرم، چطور می توانم او را فراموش کنم. او پیش از این نیز غول بود، یادم می اید زمانی که دوازده سال بیشتر نداشت، با همین فیزیک و شرایط جسمی کنونی بود، یک پسر قدرتمند، باهوش و با قدرت انفجاری و عکس العمل بسیار بالا، همه چیز را از ابتدا داشت درست مثل حالا. هیچ از بچه ها موفق به گلزنی به او در محوطه نمی شدند. در ضربات پنالتی نیز این گونه بود، واقعا از ابتدا نشان داد که چه دروازه بان بزرگی خواهد بود. کسی نمی توانست به او گل بزند و همه شگفت زده می کرد. این پسر از سایرین متفاوت بود، در حال حاضر اسان است که او را نام ببریم اما او از سال ها پیش نشان داد که چه توانایی هایی دارد. به نظرم پشیمانی اصلی به ده سال پیش بازمی گردد زمانی که با یک پیش بینی ساده می توانستند جانشین بوفون را در اختیار داشته باشند. او تماما وارث بوفون است. به هر حال در حال حاضر شزنی در تیم است و این انتخاب باشگاه و الگری ست.

مکس الگری

همه تیم ملی ما را الگو قرار می دهند و حالا یووه انتخاب بزرگ و مهمی را با دوباره فراخواندن الگری انجام داد. مکس یک مربی بزرگ است، نقش تعیین کننده در بازار نقل و انتقالات بیانکونری خواهد داشت. یک تضمین کننده واقعی ست. با روح و انگیزه و شخصیتی که دارد می تواند ذهنیت یووه را بار دیگر به دوران اوج در ایتالیا و اروپا بازگرداند. کمی شبیه به انچه که مانچینی در تیم ملی ایتالیا انجام داد. در حقیقت این دو مربیان برنده ای هستند که شبیه به یکدیگر کار می کنند.

میانه میدان ― هافبک ها

من روی لوکاتلی و دی پائول تمرکز می کنم. متاسفانه آرژانتینی به اتلتیکو رفت و حالا یووه باید هر چه سریعتر لوکاتلی را جذب کند. او دائما در حال رشد و پیشرفت است و در دنیای فوتبال در حال تکامل و رسیدن به نقطه اوج. از نظر تکنیکی اماده است، تکنیک، شرایط جسمی و حرکات پا به توپ بالایی دارد، قدرت پاها او بسیار خوب است. به خوبی می تواند هماهنگ شود و در تنظیم کردن بازی خود نیز موفق ظاهر میشود.

لوکاتلی و یا پیانیچ

اگر مجبور به انتخاب از میان یکی از این دو بازیکنان باشم می گویم لوکاتلی. این هافبک ساسولو به همراه الگری و دیبالا می توانند فوق العاده ظاهر شوند.

رونالدو

رونالدو با بازی او مرا تحت تاثیر قرار می دهد. او هنوز به دنبال درخشش است، همه چیز به او بستگی دارد.

جانشین احتمالی

من به گابریل ژسوس توجه می کنم، برای من او بهتر از ایکاردی و یا ولاهوویچ است.

برچسب‌ها: جان لوئیجی بوفون جان لوئیجی دوناروما یوونتوس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

125 Juventusfc1400/05/02

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi