خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,726

سد دفاعی استقلال شکستنی نیست

سد دفاعی استقلال شکستنی نیست
به گزارش "ورزش سه"، یکی از نقاط قوت استقلال در هفته های گذشته و به خصوص دیدار با دربی پایتخت عملکرد موفق خط دفاع این تیم بوده است. آبی های که پایتخت که در لیگ قهرمانان آسیا از نظر ساختار دفاعی ضعف های زیادی داشتند، با اتفاقاتی که فرهاد مجیدی و کادرفنی اش رقم زدند حالا یکی از مستحکم ترین خطوط دفاعی لیگ را در اختیار دارند.

فرهاد مجیدی بعد از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا و شکست در دربی لیگ برتر در اردیبهشت ماه، سیستم بازی تیمش را به 2-5-3 تغییر داده و همین موضوع باعث شد تا تیم او در 7 بازی گذشته تنها 1 یک گل دریافت کند و از نظر دفاعی بسیار قدرتمند شود.
حضور 3 مدافع وسط یعنی عارف غلامی، سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند در ترکیب اصلی یکی از هماهنگ ترین خطوط دفاعی لیگ را برای استقلالی ها ساخت اما یک اتفاق غیرقابل پیش‌بینی باعث شده تا فرهاد مجیدی مجبور به ایجاد تغییر در سیستم تیمش شود.

مصدومیت عارف غلامی در مسابقه دربی و دوری بلندمدت او از میادین فوتبال باعث شد که مجیدی در آرایش نفراتش تغییر ایجاد کند. او در مصاف با نفت مسجدسلیمان در غیاب غلامی، مرادمند را هم نیمکت نشین کرد و در سیستم سه دفاعه از وجود دانشگر، یزدانی و البته محمد نادری بهره گرفت. از طرف دیگر سیدحسین حسینی که یکی از ارکان موفقیت های قبلی بود، برای استراحت نیمکت نشین شد و جایش را به رشید مظاهری داد.

با وجود ایجاد تغییرات در ساختار دفاعی اما استقلال همچنان در عقب زمین شرایط خوبی دارد. آبی ها مقابل نفت مسجدسلیمان هم گلی دریافت نکردند تا رکورد 8 بازی و تنها یک گل خورده را بزنند و با امیدواری به آینده فکر کنند.

حال باید دید فرهاد مجیدی و کادرفنی اش بازهم علاقه مند هستند مقابل نساجی چگونه و با چه نفراتی آرایش دفاعی تیمش را خواهد چید. مساله ای که هرچه باشد، باید منجر به عملکرد خوب خط دفاعی استقلال شود و مجیدی این را بهتر از هر کس دیگری می‌داند.

برچسب‌ها: استقلال استقلال تهران استقلال قهرمان همیشگی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

90 نازنین سکینه1400/05/02

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi