خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آث میلان
اتحاد آث میلان
10
6,757

گزینه میلان برای جانشینی چالهان‌اوغلو مشخص شد

گزینه میلان برای جانشینی چالهان‌اوغلو مشخص شد
میلان برای جانشینی هاکان چالهان اوغلو به صورت جدی روی جذب فیلیپ کوتینیو فکر می کند.

به گزارش "ورزش سه"، ستاره برزیلی فصل گذشته را دائماً با مصدومیت دست و پنجه نرم کرد و آسیب دیدگی او از ناحیه زانو باعث شد که نتواند بازی های زیادی در ترکیب بارسا انجام دهد. روزهای کابوس وار او در نوکمپ همچنان ادامه دارد. این در حالی است که بارسلونا هزینه زیادی برای جذب این بازیکن از لیورپول صرف کرده بود اما کوتینیو هیچ گاه نتوانست انتظارات این تیم و هوادارانش را برآورده کند.
کوتینیو نیم فصل دوم فصل گذشته را کاملا از دست داد ولی این روزها آخرین مراحل ریکاوری اش را پشت سر می گذارد. بارسلونا که با مشکلات اقتصادی دست به گریبان است، فروش یا انتقال قرضی کوتینیو را مد نظر دارد.

دو روز پیش بحث انتقال او به میلان مطرح شد و طبق ادعای توتواسپورت، این احتمال حالا جدی تر شده است.
میلان روی جذب دو هافبک تمرکز کرده و در نهایت یکی را به خدمت خواهد گرفت. اولی خامس رودریگز ستاره کلمبیایی اورتون است و دومی فیلیپ کوتینیو. در روزهایی که به نظر شانس جذب خامس اندک شده، میلانی ها روی کوتینیو بیش از گذشته تمرکز کرده اند.

طبق همین گزارش، کوتینیو فعلا جدی ترین گزینه جانشینی هاکان چالهان اوغلو است، بازیکنی که با پایان قراردادش میلان را به مقصد اینتر ترک کرد. کوتینیو تا 2023 با بارسا قرارداد دارد و رقم انتقالش بین 50 تا 60 میلیون یورو خواهد بود.

برچسب‌ها: آث میلان بارسلونا اورتون فیلیپ کوتینیو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

106 Ol Lyon1400/04/10

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi