خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,183

انگیزه عیسی آل کثیر برای کسب اولین جام با پرسپولیس

انگیزه عیسی آل کثیر برای کسب اولین جام با پرسپولیس
به گزارش "ورزش سه"، آل کثیر که پس از پایان محرومیت 5 گل به ثمر رسانده و دروازه سپاهان و استقلال را در حساس‌ترین بازی های فصل باز کرده، در میان غیبت شش بازیکن ملی پوش، تمام تلاش خود را می‌کند تا آمادگی کنونی را حفظ کرده و در بازی های باقی مانده فصل نیز بدرخشد.

او که در تابستان به جمع سرخپوشان پیوست، تا آستانه قهرمانی در آسیا پیش رفت اما محرومیت سبب شد تا بازی نیمه نهایی و فینال را از دست بدهد و پرسپولیس نیز در غیاب او از کسب جام قهرمانی باز ماند. حالا کادرفنی پرسپولیس امیدوار است که با درخشش آل کثیر، پرسپولیس از دست تراکتور بگذرد و برای چهارمین سال متوالی سوپرجام را به ارمغان بیاورد.

نکته جالب این که پرسپولیس در تابستان پیش رو فرصت کسب 4 جام قهرمانی را در فوتبال ایران دارد که در این صورت بازیکنان جدید نیز به جمع مدال آوران باشگاه اضافه خواهند شد.

عیسی آل کثیر که فصل آینده نیز با پرسپولیس قرارداد دارد در این مدت مهاجمی زهردار نشان داده که زوجش با شهریار مغانلو نیز کارآمد بوده و حالا شاید غیبت ملی پوشان، سبب شود تا یحیی دوباره به این دو اعتماد کند.

برچسب‌ها: پرسپولیس عیسی آل کثیر سوپرجام

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

10 0

686 پرسپـولـیـس1400/03/28

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi