خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اسپانیا
اتحاد اسپانیا
3
30,717

تابعیت مدافع جدید اسپانیا جنجالی شد

تابعیت مدافع جدید اسپانیا جنجالی شد
سرمربی تیم ملی فرانسه به ادعای آیمریک لاپورت، مدافع تازه به تابعیت اسپانیا در آمده واکنش نشان داد.

به گزارش همشهری‌آنلاین، حدود سه هفته قبل بود که خبری از تابعیت جدید آیمریک لاپورت در رسانه‌های ورزشی منتشر شد. این بازیکن که در کشور فرانسه متولد شده، پس از دریافت گذرنامه اسپانیایی واجد شرایط بازی کردن در تیم ملی اسپانیا شد و لوییس انریکه نیز این مدافع میانی را در لیست ۲۶ نفره اسپانیا برای دیدارهای یورو ۲۰۲۰ قرار داد.

اما جنجال از جایی شروع شد که به ادعای لاپورت، دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه پاسخ پیام او را برای اعلام آمادگی جهت بازی در جمع خروس‌ها نداده است. اما دیدیه دشان در گفت‌وگو با نشریه فرانسوی ضمن دلخوری شدید از صحبت‌های این بازیکن اظهاراتی متفاوت با این موضوع را مطرح کرد.

دشان در گفت‌وگو با نشریه «لاپروونس» فرانسه، ادعای اخیر آیمریک لاپورت درباره انتخاب تابعیت اسپانیایی به جای فرانسوی برای بازی در رده ملی را دروغ دانست.

سرمربی تیم ملی فرانسه گفت: چیزی که مرا آزار می‌دهد این است که او به این راحتی دروغ می‌گوید. تنها پیامی که من از او دریافت کردم، در ماه اکتبر سال گذشته بود که در آن تنها درباره مصدومیتی که یک ماه پیش از آن دچارش شده بود، توضیح داد. لاپورت آزاد بود هر کشوری را که می‌خواست انتخاب کند. هرگز به تیم ملی دعوت نشد؟ خوب از این اتفاقات رخ می‌دهد. ضمناً نام او همیشه در فهرست اولیه بازیکنان دعوت شده قرار می‌گرفت، اما به خاطر رقابت زیادی که برای بازی در پست او وجود داشت، فرصت حضور در تیم ملی برای وی فراهم نشد.

برچسب‌ها: اسپانیا لاپورته

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

76 مهدی Fc1400/03/12

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi