خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ذوب آهن
اتحاد ذوب آهن
24
1,460

حق‌دوست: باشگاه اجازه نداد به استقلال بروم

حق‌دوست: باشگاه اجازه نداد به استقلال بروم
مجتبی حق‌دوست درباره برتری ذوب‌آهن مقابل پدیده گفت: بازی تک حذفی بود و جای اشتباهی وجود نداشت. هر دو تیم باید از فرصت‌های ایشان استفاده می‌کردند که خدا را شکر که توانستیم با یک بازی خوب و برنامه ریزی دقیق برنده بازی شویم.

این بازیکن درباره گلزنی برابر پدیده عنوان کرد: کل تیم زحمت می‌کشند و از زحمات هم‌تیمی‌های ممنون هستم. بدون تلاش آنها اصلا نمی‌شد من گل بزنم و خوشحالم که در دو بازی پشت سر هم در حال گلزنی هستم. امیدوارم که این روند را ادامه بدهم و در نتایج تیم تاثیرگذار باشم.

هافبک ذوب‌آهن درباره تغییر و تحولات این تیم ابراز کرد: تیم ما نیاز به یک شوک داشت و خدا را شکر شوک مثبتی به تیم وارد شد و آقای حسینی با دانش و فنی که دارد تیم را متحول کرده و شرایط خیلی خوبی داریم، گرچه کار ما خیلی سخت است چون در نیم‌فصل اول نتوانستیم نتیجه بگیریم. به آینده تیم خوش‌بین هستیم و تمام تلاشمان را می‌کنیم بهترین نتایج را کسب کنیم و به رتبه‌ای که مدنظرمان هست دست پیدا کنیم.

برچسب‌ها: مجتبی حقدوست ذوب آهن اصفهان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

115 آرسنال لوشان1399/12/23

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi