خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,726

ژنرال انتقام استقلال را از سایپا گرفت

ژنرال انتقام استقلال را از سایپا گرفت
سایپا که پس از پیروزی برابر استقلال در هفته گذشته، امیدوار بود بتواند دیگر تیم مدعی این فصل یعنی گل گهر را نیز شکست دهد، در راه کسب پیروزی ناکام بود و شاگردان ابراهیم صادقی هفته سیزدهم را با یک شکست تلخ به پایان رساندند.

در این دیدار، اخراج بد موقع مجید علیاری که هفته گذشته مقابل استقلال موفق به ثبت یک پاس گل مهم شده بود، یکی از عوامل شکست خودروسازان بود چرا که این بازیکن در دقیقه 70 از زمین مسابقه اخراج شد و 5 دقیقه بعد نیز تک گل بازی به ثمر رسید.

با 10 نفره شدن سایپا و افزایش حملات گل گهر، این تیم صاحب یک فرصت شد که ارسال زنده روح به روی دروازه، با ضربه سر یونس شاکری همراه شد تا مهاجم کهنه کار سیرجانی ها سه امتیاز حساس را به نام تیمش سند بزند.

سایپا با ابراهیم صادقی پس از پیروزی بزرگ هفته گذشته مقابل استقلال، با روحیه دوچندان پای به این بازی گذاشت و نارنجی پوشان امیدوار بودند دومین استقلال بزرگ لیگ یعنی امیر قلعه نویی را نیز در دو هفته متوالی از پیش روی بردارند اما ژنرال لیگ مانع از رسیدن سایپا به این رویا شد و با شکست این تیم، انتقام استقلالی ها را نیز از خودروسازان گرفت.

برچسب‌ها: استقلال سایپا گل گهر قلعه نویی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

148 حسین قهرمان 741399/11/11

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi