خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار یوونتوس
اتحاد یوونتوس
12
6,300

الساندرو دل پیرو: یوونتوس هیچ ایده ای نداشت

الساندرو دل پیرو: یوونتوس هیچ ایده ای نداشت
اسطوره بیانکونری از تیمِ آندره آ پیرلو انتقاد کرد و گفت آنها باید در سن سیرو انگیزه بیشتری از خودشان نشان می دادند اما حتی به سختی شوت در چارچوب داشتند.

یوونتوس در یک بازی نا امیدکننده مقابل اینترِ منظم، کاملا مغلوب بود و با نتیجه 2-0 شکست خورد. الساندرو دل پیرو، اسطوره بیانکونری بعد از بازی در گفتگو با اسکای گفت:

یوونتوس از هر نظر و معیاری بد بازی کرد. آنها ایده های کمی داشتند، استحکام وجود نداشت و به سختی حتی شوت در چارچوب داشتند. با احترام به اینتر، اما یووه باید در سن سیرو توان بیشتری در زمین بگذارد. فکر می کنم از همان آغاز بازی، یووه تلاش کرد تا بازی را کنترل کند و امیدوار باشد به گل برسد اما امشب آنها خودشان را مقابل یک تیم بی نقص دیدند. اینتر با سهولت و سادگی بازی کرد. آنها تمام مدت می دانستند چه کاری انجام دهند اما یوونتوس به نظر هیچ ایده ای نداشت.
از دل پیرو سوال شد چرا کریستیانو رونالدو سمت راست بازی کرده؟

فکر نمی کنم کریستیانو وظایف تاکتیکی خاصی داشت. سوال اصلی این است که چرا رمزی جلوی فرابوتا در سمت چپ بازی کرد؟ زیرا حکیمی واقعا تحسین برانگیز بازی می کند. یووه در دوره تغییرات است در حالی که اینتر امشب تقریبا تمام پتانسیل خود را نشان داد. من می گویم "تقریبا" چون در خط حمله اینتر چند موقعیت را از دست داد.

برچسب‌ها: الساندرو دل پیرو یوونتوس اینترمیلان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

71 Juventusfc1399/10/29

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi