خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,111

رئال مادرید و کابوس یوونتوس؛ دومین سرقت بعد از رونالدو!

رئال مادرید و کابوس یوونتوس؛ دومین سرقت بعد از رونالدو!
سرخیو راموس، کاپیتان رئال مادرید مورد توجه یوونتوس قرار گرفته است.

به گزارش "ورزش سه"، آینده سرخیو راموس در هاله ای از ابهام قرار داشته و ممکن است این مدافع اسپانیایی و متعصب در پایان فصل و بعد از 16 سال از رئال مادرید جدا شود. هنوز طرفین برای تمدید قرارداد به توافق نرسیده اند و اخباری در مورد نارضایتی سرخیو راموس از پیشنهاد فلورنتینو پرز و احتمال جدایی او در پایان فصل منتشر شده است.

اما نشریه توتواسپورت امروز در گزارشی مدعی شد یوونتوس در حال بررسی شرایط سرخیو راموس بوده و قصد دارد در صورت عدم توافق این بازیکن با رئال مادرید، برای خرید او اقدام کند. در روزهای آتی جلسه مهمی بین سرخیو راموس و مدیران رئال مادرید برگزار می شود که خروجی این نشست نقش مهمی در آینده کاپیتان لوس بلانکوس دارد.

ارکان باشگاه یوونتوس نیز در انتظار نتیجه این جلسه بوده و در صورت عدم توافق طرفین برای خرید سرخیو راموس اقدام خواهند کرد. به نظر می رسد سرخیو راموس خواهان قراردادی دو ساله بوده و باشگاه تنها یک سال به او پیشنهاد داده است.

قرارداد سرخیو راموس در پایان فصل به اتمام می رسد و او از حدود یک ماه دیگر به صورت قانونی قادر به مذاکره با تیم های مختلف و حتی بستن پیش قرارداد است. سرخیو راموس علاوه بر کیفیت فنی بالا، نقش مهمی در اتحاد رختکن و رهبری تیم در داخل میدان دارد و بی شک جدایی او ضربه بزرگی به رئال مادرید خواهد زد. یوونتوس دو سال قبل موفق به جذب کریستیانو رونالدو، بهترین گلزن تاریخ رئال مادرید شد و حالا قصد دارد یکی از بهترین بازیکنان تاریخ این باشگاه را نیز جذب کند.

برچسب‌ها: رئال راموس رونالدو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

157 ستاره سرخ جاوید (ح)1399/08/24

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi