خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایران
اتحاد ایران
1
128,322

فوتبال ایران در انتظار گرندز حکم ویلموتس

فوتبال ایران در انتظار گرندز حکم ویلموتس
احتمالا در همین روزها فیفا شرح تفصیلی حکم مارک ویلموتس را به فدراسیون فوتبال ایران ابلاغ خواهد کرد.

به گزارش ورزش سه، پرونده شش میلیون یورویی سرمربی بلژیکی که از آن به عنوان سنگین ترین پرونده فوتبال ایران نام برده می‌شود، دو سه ماه پیش جنجال زیادی در فضای ورزشی کشور به وجود آورد اما حالا سروصداها پایین آمده است.

این حکم روز ۲۷ مرداد صادر شد و پس از آن انتظار می‌رفت که با رسیدن گرندز در یک ماه آینده، فدراسیون فوتبال آماده دفاع از حقوق خود در این پرونده شود اما شرح تفصیلی حکم هنوز ابلاغ نشده است.

معمولا طرف دوم حکم فرصت دارد تا ۱۵ روز پس از ابلاغ آن، درخواست گرندز یا شرح تفصیلی را داشته باشد و سپس حدود یک ماه بعد این شرح صادر می‌شود. حتی اگر فدراسیون ۱۵ شهریور هم این درخواست را می‌کرد باید تا اواسط پاییز گرندز را می‌گرفت.

با این حال بعید است که صدور آن مدت زیادی به طول بیانجامد و احتمالا در روزها یا هفته های آینده، فضای فوتبال ایران دوباره درگیر ماجرای سرمربی سابق تیم ملی خواهد شد. هرچند که سوال اصلی این است که چرا تا حالا گرندز به دست طرف ایران نرسیده است؟

برچسب‌ها: تیم ملی ایران مارک ویلموتس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

55 ♛ تاج رضا ♛1399/08/07

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi