خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,725

شجاعیان، آماده شکستن طلسم 335 روزه

شجاعیان، آماده شکستن طلسم 335 روزه
شجاعیان، آماده شکستن طلسم 335 روزه(عکس)
داریوش شجاعیان امشب بعد از 335 روز می تواند برای استقلال به میدان برود.

به گزارش "ورزش سه"، هافبک تکنیکی استقلال مدت ها است نتوانسته برای تیمش به میدان برود. شجاعیان در بازی با سایپا در هفته ششم لیگ برتر که 29 مهر ماه سال 98 برگزار شد، رباط صلیبی اش پاره شد و از آن زمان دوران نقاهت خود را آغاز کرد. نام شجاعیان به واسطه این مصدومیت از لیست استقلال در نیم فصل خارج شد.

با این که تصور می شد او تا پایان فصل به رقابت های لیگ و حذفی نمی رسد اما تعطیلات طولانی مدت کرونایی به سود این بازیکن شد و باعث شد تا بتواند در این مدت بهبودی خودش را به دست آورد. شجاعیان از حدود 4 ماه قبل آماده بازگشت به میادین بود اما به خاطر قوانین سازمان لیگ نتوانست کارت بازی اش را دریافت کند و در ترکیب استقلال قرار بگیرد.

او حالا در لیگ قهرمانان آسیا با پیگیری های مسئولان استقلال توانسته کارت بازی اش را دریافت کند و امشب بعد از 335 روز این شانس را دارد تا در ترکیب آبی ها به میدان برود. باید منتظر ماند و دید کادرفنی استقلال به شجاعیان در بازی امشب فرصت بازی می دهد یا اینکه بازگشت او به میادین بازهم به تاخیر می افتد.

برچسب‌ها: داریوش شجاعیان استقلال

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

41 اطلاعیه1399/06/30

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi