خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار فرانسه
اتحاد فرانسه
10
4,801

ضربه پنالتی؛ گربه‌سیاه جدید گریزمان در تیم ملی

ضربه پنالتی؛ گربه‌سیاه جدید گریزمان در تیم ملی
آنتوان گریزمان ستاره فرانسوی بارسلونا در جریان پیروزی 1-0 فرانسه مقابل سوئد یک پنالتی از دست داد و این سومین پنالتی پیاپی از دست رفته او برای تیم ملی کشورش بود.

به گزارش "ورزش سه"، فرانسه دیشب در اولین بازی خود در فصل جدید لیگ ملت‌های یوفا به استکهلم رفت تا در مقابل سوئد قرار بگیرد. شاگردان دیدیه دشان در این بازی به لطف گل کیلیان امباپه در دقیقه 41 موفق شدند 1-0 به پیروزی برسند اما یکی از اتفاقات جالب توجه این بازی پنالتی‌ای بود که توسط آنتوان گریزمان ستاره بارسا برای فرانسه از دست رفت.

این پنالتی از دست رفته نشان داد که در تیم ملی ضربات پنالتی واقعاً به گربه سیاه گریزمان تبدیل شده. چرا که این سومین پنالتی پیاپی گریزمان با پیراهن ملی بود که به گل تبدیل نمی شد.

گریزمان در دو بازی قبلی تیم ملی فرانسه، در جریان پیروزی 4-1 مقابل آلبانی و در جریان پیروزی 3-0 مقابل آندورا در سپتامبر 2019 هم پنالتی از دست داده بود.

در بازی دیشب درحالیکه لحظاتی بیشتر به پایان مسابقه نمانده بود و عقربه‌های ساعت عدد 90+5 را نشان می داد فرانسه صاحب یک پنالتی شد و گریزمان پشت توپ ایستاد. اما ضربه او از بالای دروازه رابین اولسن به اوت رفت و گریزمان شانس آورد که به لطف گلزنی امباپه در جریان بازی این پنالتی از دست رفته تاثیری در نتیجه نداشت.

جالب اینجا است که گریزمان به جز این سه پنالتی اخیر که هر سه را از دست داده توانسته بود هفت پنالتی پیاپی خود در تیم ملی را به گل تبدیل کند. از سال 2006 هیچ بازیکن فرانسوی با پیراهن تیم ملی این کشور سه پنالتی پیاپی را از دست نداده.

برچسب‌ها: گریژمان فرانسه

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

79 LΘνεરΘɴ1399/06/27

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi